- Wprowadzenie
- Gdzie w Panelu klienta home.pl mogę zmienić moje dane kontaktowe?
- Poradnik wideo – zmiana danych osób kontaktowych dla konta w home.pl
- Jak zmienić dane osoby kontaktowej?
Wprowadzenie
Gdzie w Panelu klienta home.pl mogę zmienić moje dane kontaktowe?
-
Reprezentant abonenta usługi – jest to pierwsza osoba, z którą pracownik home.pl będzie się kontaktował w sprawie usług zakupionych w home.pl. Dodatkowo na adres e-mail Reprezentanta abonenta wysyłane są wiadomości e-mail przypominające o płatności oraz informujące o wygenerowaniu faktur VAT i PRO FORM.WAŻNE! Na adres e-mail reprezentanta wysyłana jest wiadomość e-mail dotycząca resetu hasła dostępu do usługi w home.pl.WAŻNE! Adres e-mail oraz telefon komórkowy do reprezentanta używane są podczas aktywacji usług zarejestrowanych w promocji (np. domeny za 0zł).
-
Kontakt w sprawie płatności – jest to wskazana przez Ciebie osoba do kontaktu m.in. w sprawie płatności. Z tą osobą w pierwszej kolejności będziemy kontaktowali się w przypadku tematów związanych z fakturami VAT i PRO FORMA, możliwych nadpłat, zaległych płatności.
-
Kontakt techniczny – jest to wskazana przez Ciebie osoba do kontaktu w sprawach technicznych, jak np.: konfiguracja serwera czy optymalizacja baz danych. Najczęściej jest to Twój Informatyk zajmujący się administracją serwera lub inna osoba, która opiekuje się Twoją stroną WWW.
-
Kontakt inny – jest to wskazana przez Ciebie osoba do kontaktu w innych sprawach, które nie pasują do poprzednich kategorii.
Poradnik wideo – zmiana danych osób kontaktowych dla konta w home.pl
Jak zmienić dane osoby kontaktowej?
- Zaloguj się w Panelu klienta home.pl do usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić, jak się zalogować.
- Kliknij opcję menu „Profil”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Kliknij pod opcję menu „Osoby kontaktowe”.
- Na ekranie zostaną wyświetlone cztery rodzaje osób kontaktowych:
- Reprezentant Abonenta usługi,
- Kontakt w sprawie płatności,
- Kontakt techniczny,
- Kontakt w innych sprawach.
-
Kliknij przycisk „Zmień dane” przy wybranym rodzaju kontaktu (np. kontakt w sprawie płatności), aby rozpocząć jego edycję.
- Podaj dane osoby dla wybranego rodzaju kontaktu. Pola oznaczone gwiazdką są wymagane do wypełnienia.
- Zaznacz pole dotyczące przetwarzania danych osobowych i kliknij przycisk „Zapisz”. Dane wybranej osoby do kontaktu zostaną natychmiast zaktualizowane.
Dedykowane wsparcie IT i megarabaty!
Pomoc Premium dedykujemy najbardziej wymagającym Klientom home.pl. Powiedz, co możemy dla Ciebie zrobić i oszczędzaj czas.