SPIS TREŚCI
- Jak rozpoznać, że skrzynka e-mail jest przepełniona?
- Jak rozwiązać sytuację z przepełnioną skrzynką e-mail?
Jak rozpoznać, że skrzynka e-mail jest przepełniona?
Poniżej znajdziesz krótki opis dla komunikatów, które świadczą o tym, że skrzynka e-mail została przepełniona.
- Wysłałem wiadomość e-mail na przepełnioną skrzynkę e-mail.
Po wysłaniu przez Ciebie wiadomości e-mail na adres skrzynki, która jest przepełniona, powinieneś otrzymać komunikat zwrotny z następującą (lub podobną) przyczyną niedostarczenia wiadomości e-mail:
- Zalogowałem się do skrzynki e-mail przez panel Poczty home.pl i widzę, że moja skrzynka jest w 100% zajęta.
W lewym dolnym rogu zweryfikujesz aktualne wykorzystanie swojej przestrzeni w ramach skrzynki e-mail.
- Otrzymałem wiadomość e-mail informującą o małej ilości wolnego miejsca na skrzynce e-mail.
Poniższy komunikat o błędzie wysyłany jest na Twoje konto pocztowe w postaci wiadomości e-mail. Możesz ją odebrać np. po zalogowaniu się w panelu Poczty home.pl do skrzynki e-mail, która jest już prawie przepełniona.
Jak rozwiązać sytuację z przepełnioną skrzynką e-mail?
W celu rozwiązania sytuacji z przepełnioną skrzynką e-mail możesz wykonać dwie operacje:
- Zwiększenie pojemności skrzynki e-mail, aby mogła odebrać większą ilość wiadomości e-mail.
- Przeczytaj, jak zmienić pojemność skrzynki e-mail na hostingu?
WAŻNE! Zmiana pojemności skrzynki e-mail jest możliwa, jeśli wybrana skrzynka e-mail jest utworzona na serwerze w home.pl. W przypadku, jeśli korzystasz z usługi Prywatny e-mail (usługa pojedynczej skrzynki e-mail), to maksymalna dostępna pojemność dla takiego konta to 20 GB.
- Przeczytaj, jak zmienić pojemność skrzynki e-mail na hostingu?
- Opróżnienie skrzynki e-mail, czyli usunięcie zbędnych wiadomości znajdujących się na serwerze.
- Przeczytaj, jak usuwać wiadomości e-mail ze skrzynki?
Bezpieczna Poczta e-mail
2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.