- Jak sprawdzić zajętość konta pocztowego w serwisie poczta.home.pl?
- Sprawdzenie zajętości konta w Panelu klienta home.pl
- Więcej rozwiązań
Jak sprawdzić zajętość konta pocztowego w serwisie poczta.home.pl
- Zaloguj się do serwisu Poczta home.pl i przejdź do sekcji Poczta
- Wyświetl skrzynkę odbiorczą. Po lewej stronie ekranu będziesz mógł sprawdzić zajętość konta.

Sprawdzenie zajętości konta w Panelu klienta home.pl
Najłatwiejszym sposobem jest zalogowanie się do Panelu klienta home.pl i wyświetlenie listy wszystkich skrzynek e-mail utworzonych na serwerze.
- Zaloguj się w Panelu klienta home.pl.
- Wybierz sekcję Poczta, która znajduje się po lewej stronie ekranu.

- Na ekranie zostanie wyświetlona lista skrzynek e-mail, które utworzone są na wszystkich Twoich usługach w home.pl. Możesz na tej liście sprawdzić zajętość każdej Twojej skrzynki e-mail.
- Kliknij nazwę wybranej skrzynki e-mail i przejdź do jej ustawień, aby zmienić ustawienia skrzynki (np. zwiększenie lub zmniejszenie wielkości).
Poczta e-mail z własną domeną
Tylu użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.