Nie mogę wysłać e-mail na pocztę w Onet, WP.pl lub Interia


Każdy usługodawca poczty internetowej, może narzucić dodatkowe warunki prowadzenia korespondencji e-mail pomiędzy kontami dostawcy, a kontami zewnętrznymi. Dotyczy to specyfikacji technicznej serwera, domeny lub samej skrzynki e-mail.

Najczęstszą przyczyną problemów z dostarczeniem poczty na zewnętrzne skrzynki e-mail, jest brak poprawnej konfiguracji profilu poczty, tj. podstawowych informacji nt. nadawcy wiadomości, jak chociażby adres nadawcy oraz jego nazwy. Niektórzy usługodawcy poczty wymagają także dodatkowej konfiguracji domeny, w której działa konto pocztowej, np. dodanie rekordu SPF identyfikującego serwera nadawcy.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o konfiguracji rekordu SPF. Jeśli masz dodatkowe pytania dot. konfiguracji rekordu, możesz skorzystać z pomocy Biura Obsługi Klienta lub forum dyskusyjnego home.pl

Konfiguracja profilu poczty

Podczas pierwszej wysyłki wiadomości e-mail z nowego konta pocztowego, logując się przez stronę poczta.home.pl, może zdarzyć się, że otrzymasz wiadomość zwrotną typu Mailer Deamon. W treści wiadomości znajdziesz potwierdzenie niedostarczenia wiadomości w formie komunikatu:

550. 5.7.1 Mail does not comply with the documentation RFC5322

Błąd - Wiadomość zwrotna typu Mailer Deamon - RFC5322 - Potwierdzenie niedostarczenia wiadomości

W powyższej sytuacji, zwrot wiadomości spowodowany jest brakiem pełnych danych o użytkowniku, dokładnie nazwy nadawcy, czyli informacji wyświetlanej obok adresu e-mail po stronie skrzynki odbiorczej adresata. Wskazuje na to błąd RFC5322.

Gdzie mogę edytować Moje dane kontaktowe (nazwę nadawcy)?

  1. Zaloguj się do Poczty home.pl, jako login podając adres skrzynki e-mail oraz hasło dostępu do konta, dla którego chcesz zmienić ustawienia.

    • Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak zalogować się do Poczty home.pl
  2. Po zalogowaniu do Poczty home.pl, kliknij w identyfikator swojego konta i przejdź do Moje dane kontaktowe.

  3. Po wyświetleniu nowego okna, wprowadź dane kontaktowe użytkownika, który korzysta z tej skrzynki e-mail.
    WAŻNE! Do poprawnej wysyłki wiadomości e-mail z Poczty home.pl niezbędne jest uzupełnienie pól: Imię oraz Nazwisko (wprowadzając dane osobowe lub nazwę firmy).

  4. Kliknij przycisk Zapisz, aby zapisać wprowadzone zmiany.
Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółowe informacje dot. konfiguracji profilu poczty w Poczcie home.pl. Dzięki dodatkowej konfiguracji możesz także wprowadzić jednoczęściową nazwę nadawcy, np. nazwę firmy.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub