Istniejące reguły wiadomości na poczcie home.pl można łatwo edytować. Sprawdź, jak zmienić reguły w systemie poczty home.pl.
Możliwości edycji istniejących reguł na poczcie home.pl
W poczcie home.pl dostępnych jest kilka możliwości zmian istniejących reguł. Na bazie utworzonej wcześniej reguły możesz:
- edytować ustawienia reguły (nazwę, warunek, działanie),
- wyłączyć, włączyć lub usunąć regułę,
- dowolnie zmieniać kolejność aktywacji reguł.
Instrukcja zmiany reguł na poczcie home.pl
Aby zmienić reguły w poczcie home.pl, postępuj według instrukcji:
- Zaloguj się do swojej Poczty home.pl.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij ikonę z prawej strony paska menu, a następnie z menu kontekstowego wybierz opcję: Ustawienia.
- Kliknij zakładkę: Poczta, a następnie wybierz opcję: Reguły filtrów.
- W celu edycji ustawień konkretnej reguły, kliknij przycisk: Edytuj, znajdujący się obok reguły.
- Edytuj ustawienia reguły w nowym oknie (możesz zmienić Warunki oraz Działania reguły). Następnie kliknij przycisk: Zapisz.
- Aby wyłączyć regułę, kliknij przycisk: Wyłącz, znajdujący się obok reguły.
- Aby włączyć regułę, kliknij przycisk: Włącz, znajdujący się obok reguły.
- Aby usunąć regułę, kliknij przycisk z symbolem kosza, znajdujący się obok reguły.
- Aby zmienić kolejność reguł, zatrzymaj wskaźnik myszy na wskazanej w grafice ikonie. Następnie przeciągnij regułę w górę lub w dół i upuść ją we właściwym miejscu.
Uwaga: ta funkcja jest dostępna tylko wtedy, gdy istnieją co najmniej dwie reguły.
Bezpieczna Poczta e-mail
2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.