W wyjątkowych sytuacjach może zdarzyć się, że serwis poczta.home.pl (klient poczty e-mail w przeglądarce) nie jest dostępny. Zdarzenie takie może mieć miejsce, np. podczas aktualizacji oprogramowania poczty webmail lub prac administracyjnych. O wszystkich zdarzeniach informujemy na naszym profilu w serwisie Facebook oraz stronie z Komunikatami technicznymi.
- Serwis poczta.home.pl jest kluczowym narzędziem udostępnianym Klientom naszej firmy. Jeśli zaobserwowałeś problem w jego działaniu, skorzystaj z instrukcji poniżej, aby sprawdzić pocztę e-mail. Nie musisz zgłaszać tego zdarzenia do Biura Obsługi Klienta. Aby sprawdzić czy serwis poczta.home.pl działa poprawnie, zaloguj się ponownie po chwili przerwy.
Jeśli z jakikolwiek powodów serwis poczta.home.pl zwraca błąd w działaniu lub jest nieodstępny, nadal możesz korzystać ze swojej skrzynki e-mail. Najszybciej konfigurując ją w dowolnym programie do obsługi poczty e-mail, np. domyślnym kliencie poczty dla wybranego systemu operacyjnego.
- aplikacja Poczta dla systemu Windows,
- aplikacja Mail dla systemu iOS,
- domyślny klient poczty e-mail w urządzeniu mobilnym, np. w systemie Android.
Konfiguracja programu pocztowego składa się z kilku podstawowych elementów. Podczas konfiguracji programu pocztowego podaj następujące dane:
- Adres email – wpisz pełny adres e-mail dla skrzynki e-mail, którą chcesz skonfigurować, np. “jan@firmakowalski.pl”
- Nazwa użytkownika – podaj pełen adres dla skrzynki e-mail, np. “jan@firmakowalski.pl”.
-
Hasło – wpisz hasło dostępu do wybranej skrzynki e-mail.
-
Serwer IMAP/POP3/SMTP oraz numery portów: sprawdź gdzie znaleźć adresy serwerów pocztowych w Panelu klienta home.pl – kliknij tutaj
- Typ zabezpieczeń – możesz skorzystać z połączenia SSL
- Przedrostek ścieżki IMAP – pozostaw pole puste.
Bezpieczna Poczta e-mail
2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.