Nie działa serwis poczta.home.pl – jak odczytać pocztę e-mail?

W wyjątkowych sytuacjach może zdarzyć się, że serwis poczta.home.pl (klient poczty e-mail w przeglądarce) nie jest dostępny. Zdarzenie takie może mieć miejsce, np. podczas aktualizacji oprogramowania poczty webmail lub prac administracyjnych. O wszystkich zdarzeniach informujemy na naszym profilu w serwisie Facebook oraz stronie z Komunikatami technicznymi.

  • Serwis poczta.home.pl jest kluczowym narzędziem udostępnianym Klientom naszej firmy. Jeśli zaobserwowałeś problem w jego działaniu, skorzystaj z instrukcji poniżej, aby sprawdzić pocztę e-mail. Nie musisz zgłaszać tego zdarzenia do Biura Obsługi Klienta. Aby sprawdzić czy serwis poczta.home.pl działa poprawnie, zaloguj się ponownie po chwili przerwy.

Jeśli z jakikolwiek powodów serwis poczta.home.pl zwraca błąd w działaniu lub jest nieodstępny, nadal możesz korzystać ze swojej skrzynki e-mail. Najszybciej konfigurując ją w dowolnym programie do obsługi poczty e-mail, np. domyślnym kliencie poczty dla wybranego systemu operacyjnego.

 

Konfiguracja programu pocztowego składa się z kilku podstawowych elementów. Podaj:

  • Adres email – wpisz pełny adres e-mail dla skrzynki e-mail, którą chcesz skonfigurować, np. “jan@firmakowalski.pl”
  • Nazwa użytkownika – podaj pełen adres dla skrzynki e-mail, np. “jan@firmakowalski.pl”.
  • Hasło – wpisz hasło dostępu do wybranej skrzynki e-mail.
  • Serwer IMAP/POP3/SMTP oraz numery portów: sprawdź gdzie znaleźć adresy serwerów pocztowych w Panelu Klienta home.pl – kliknij tutaj

  • Typ zabezpieczeń – możesz skorzystać z połączenia SSL
  • Przedrostek ścieżki IMAP – pozostaw pole puste.
Dodatkowe informacje o konfiguracji programów pocztowych i obsłudze poczty Webmail znajdziesz w dedykowanych kategoriach Centrum Pomocy – przejdź do listy artykułów.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub