Tworzenie grup w ramach licencji Microsoft 365 pomaga lepiej zarządzać przepływem informacji między jej członkami. Jakie grupy można tworzyć i jak nimi zarządzać? Wyjaśniamy.
SPIS TREŚCI
Rodzaje grup w Microsoft 365
W zależności od potrzeb i charakterystyki twojego zespołu, możesz tworzyć grupy o różnych profilach. Oto dostępne opcje:
- Microsoft 365 – podstawowa forma grupy. Jej zadaniem jest ułatwienie kontaktu między członkami za pomocą poczty Exchange, Teams i kalendarzy.
- Dystrybucja – typ grupy, która w głównej mierze ograniczy się do otrzymywania maili na wspólny adres.
- Zabezpieczenia z włączoną obsługą poczty – to również lista dystrybucyjna, która może być używana do kontroli dostępu do usługi OneDrive i SharePoint.
- Zabezpieczenia – służy do sterowania dostępem do usług OneDrive i SharePoint. Może być też używana do zarządzania urządzeniami przenośnymi.
Jak stworzyć grupę lub zespół w Microsoft 365?
Dodanie nowej grupy lub zespołu do platformy Microsoft 365 składa się z kilku kroków. Stwórz grupę, wykonując poniższe czynności:
- Zaloguj się do Panelu Administracyjnego Microsoft 365: https://admin.microsoft.com.
- Następnie rozwiń zakładkę Zespoły i grupy i wybierz Aktywne zespoły i grupy → Dodaj grupę.
- Postępuj według wyświetlanych instrukcji. Podczas procesu wybierzesz m.in. typ grupy, adres e-mail, właścicieli i członków. Na koniec kliknij Utwórz grupę.
Czytaj więcej
- Jak zmienić domenę w nazwie użytkownika Microsoft 365?
- Jaką wersję Microsoft Office wybrać?
- Jak zwiększyć pojemność OneDrive dla firm?
Microsoft 365 z polskim wsparciem technicznym
W pakiecie posiadasz zawsze aktualną wersję wszystkich aplikacji pakietu, takich jak Word, Excel, Outlook i innych. Przechowuj bezpiecznie pliki w chmurze, dziel się danymi i pracuj zdalnie z każdego miejsca.