Logi IMAP oraz Rozszerzone logi IMAP

Szybki hosting dla WordPressa

Logi IMAP to logi serwera pocztowego dostarczające informacji z działania konta e-mail obsługiwanego za pomocą programu pocztowego korzystającego właśnie z protokołu IMAP (alternatywą dla IMAP jest protokół POP3 – niezalecamy).

Jak zamówić Profesjonalną usługę IT?

  1. Wejdź na naszą stronę: https://home.pl/profesjonalne-uslugi-it/logi/
  2. Znajdź pozycję: Logi IMAP lub Rozszerzone logi IMAP i kliknij: Wybieram.
    Kliknij przycisk: Wybieram, aby zamówić logi IMAP w home.pl.
  3. Na wyświetlonym ekranie kliknij czerwony przycisk: Przechodzę do koszyka, który znajduje się po prawej stronie ekranu i opłać zamówienie (np. za pomocą płatności online).
    Aby zamówić logi IMAP dla serwera w home.pl, kliknij przycisk: Przechodzę do koszyka.
  4. Po dokonaniu zakupu i płatności za usługę IT, prosimy o kontakt telefoniczny lub za pomocą formularza kontaktowego celem wskazania  informacji niezbędnych do przeprowadzenia konfiguracji.

Informacje podstawowe: Logi IMAP oraz Rozszerzone logi IMAP

Logi serwera inaczej zwane dziennikami, rejestrem zdarzeń to chronologiczny zapis wszystkich zdarzeń, jakie miały miejsce na serwerze. Logi generowane są automatycznie i w zależności od ich rodzaju mogą być bezpośrednio udostępnione na serwerze FTP lub pozostają do dyspozycji administratorów.

Rozróżniamy logi serwera WWW, logi poczty e-mail, logi SSH/FTP oraz logi administracyjne. Dostarczają one informacji o wszystkich wysłanych i odebranych wiadomościach, wykonywanych na serwerze operacjach, odwiedzinach innych użytkowników czy pracy skryptów.

Istnieje wiele elementów, które wymagają konfiguracji podczas obsługi hostingu. Dzięki Centrum Pomocy możesz większość z nich wykonać samodzielnie posługując się przygotowanymi przez nas instrukcjami. Jeśli nie czujesz się na siłach, nie masz czasu lub oczekujesz kompleksowej obsługi, możesz zlecić ich wykonanie nam.

  • Sprawdź listę wszystkich Profesjonalnych usług IT, które możemy dla Ciebie wykonać.

Cel świadczonej usługi

Poprawnie wykonana usługa zapewni dostęp do logów IMAP z okresu ostatnich 6 lub 12 miesięcy. W miarę wyboru oferty otrzymany dziennik może zostać przefiltrowany wg. określonych parametrów lub z ich wykluczeniem. Użytkownik serwera może liczyć na wsparcie specjalistów home.pl przy analizie logów.

Użytkownik dysponujący logami, może zweryfikować działania na koncie e-mail, które zostały wykonane po połączeniu się z daną skrzynką e-mail za pomocą protokołu IMAP. Logi będą obejmowały pocztę e-mail zarówno wysłaną za pomocą programów pocztowych oraz z poziomu webmaila: https://poczta.home.pl (poczty w przeglądarce).

Zakres i miejsce świadczenia usługi

W ramach świadczonej ze wskazanego przez użytkownika serwera udostępniony zostanie pełny zapisów logów IMAP. W zależności od wybranego pakietu:

  • dla usługi podstawowej: zapis logów IMAP z okresu 6 miesięcy (bez możliwości filtrowania),
  • dla usługi rozszerzonej: zapis logów IMAP z okresu 12 miesięcy )z możliwością filtrowania po określonych parametrach lub z ich wykluczeniem).

Usługa świadczona jest na poziomie narzędzi administratora home.pl. Po dokonaniu zakupu i płatności za usługę, prosimy o kontakt telefoniczny lub za pomocą formularza kontaktowego w celu wskazania nazwy serwera lub skrzynki e-mail, z której logi IMAP mają zostać udostępnione.

Objaśnienia do logów IMAP

Logi do klienta są przesyłane wraz z załączonym objaśnieniem pomocnym przy interpretacji logów.

Kolumny w plikach logów, patrząc od lewej, należy interpretować następująco:

  • Data połączenia z serwerem IMAP.
  • Godzina połączenia z serwerem IMAP.
  • Adres hosta z jakiego zostało nawiązane połączenie do serwera IMAP(jeśli myX.home.net.pl jest to połączenie za pośrednictwem Poczta Home.pl).
  • Typ połączenia(np. plain, ssl).
  • Nazwa konta, do którego nastąpiła autoryzacja (jeśli konto w sieci home.pl nazwakonta@home]).
  • Liczba wykonanych operacji (cmd).
  • Czas trwania sesji w sekundach (time).
  • Liczba wiadomości odebranych(retr: ilość/wielkość).
  • Liczba wiadomości skasowanych, znajdujących się w “koszu” Poczty Home.pl(dele: ilość/wielkość), informacja o usuniętych katalogach (deledir: ilość).
  • Liczba wiadomości nowych dla klienta pocztowego(new: ilość/wielkość), informacja o utworzonych katalogach (newdir: ilość).
  • Liczba wszystkich wiadomości znajdujących się na koncie(łącznie we wszystkich folderach – all: ilość/wielkość).

Powyższe objaśnienia do logów zostały udostępniane w celu wyłącznie informacyjnym i na użytek własny. W sytuacji zmiany przeznaczenia materiałów prosimy o niezwłoczne powiadomienie operatora i wskazanie przeznaczenia materiałów.

Rozszerzone logi IMAP: możliwość filtrowania – dostępne parametry

Dla Rozszerzonych logów IMAP istnieje możliwość filtrowania wyników po określonych parametrach lub z ich pominięciem.

Dostępne parametry to:

  • Data,
  • Adres hosta z jakiego nastąpiło logowanie do skrzynki,
  • Adres IP z jakiego nastąpiło logowanie do skrzynki,
  • Typ połączenia plain, ssl (plain połączenie nieszyfrowane),
  • Nazwa skrzynki e-mail.

Podsumowanie: Logi IMAP oraz Rozszerzone logi IMAP

  • Zlecenie na Logi IMAP oraz Rozszerzone logi IMAP wykonujemy po opłacie zamówienia.
  • Klient powinien wskazać home.pl nazwę serwera, dla którego chciałby pozyskać logi IMAP.
  • W przypadku Logów IMAP maksymalny zakres logów to 6 miesięcy wstecz.
  • W przypadku Rozszerzonych logów IMAP maksymalny zakres logów to 12 miesięcy wstecz.
  • Logi IMAP to pełny zapis logów dla całego serwera z operacji wykonywanych na serwerze po protokole IMAP.
  • Logi IMAP oraz Rozszerzone logi IMAP wysyłane są do klienta wraz z objaśnieniem jak czytać logi.
  • W przypadku Rozszerzonych logów IMAP – logi mogą zostać przefiltrowane po określonych parametrach lub z wykluczeniem określonych parametrów. Więcej informacji
  • Rozszerzone logi IMAP wydawane są dla całości serwera lub maksymalnie dla 5 skrzynek e-mail.

Cena świadczonej usługi

Aktualną cenę oraz ofertę świadczonych usług IT sprawdzisz na dedykowanej stronie: przejdź do cennika usług IT.

Udostępnienie logów oraz analiza błędów

Logi to systemowy raport zawierający dane związane z historią Twojej aktywności w usłudze. Na podstawie plików można określić m.in. przyczynę odrzucenia wiadomości e-mail i datę skasowania pliku.

Profesjonalne usługi IT: Logi i Analiza błędów Sprawdź ofertę

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
Program prowizyjny
RODO w home.pl
English
Website Builder
Marketplace
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL certificate
Aplikacje w marketplace
SimplySign
Antywirus ESET
Ochrona WWW
AVG Secure VPN
Backup WWW
SiteLock
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
Dla biznesu
Kalendarz pracy 2020
lub