Nie mam dostępu do Centrum Wymiany Danych – jak wykonać import/eksport produktów?

25 stycznia 2017 roku rozpoczęła się aktualizacja usługi eSklep do wersji 5.8.4, która wprowadza m.in. nową funkcjonalność – sklep z aplikacjami.eSklep - Wybierz opcję menu Aplikacje

W chwili wprowadzenia aktualizacji usługi sklepu, sekcja Narzędzia, w ramach której dostępna było narzędzie Centrum Wymiany Danych – Import i eksport bazy produktów oraz klientów, została przeniesiona odpowiednio do:

  • import i eksport produktów dostępny jest w sekcji ASORTYMENT –> PRODUKTY,eSklep - Asortyment - Produkty - Kliknij przycisk Importuj lub Eksportuj
  • eksport bazy klientów dostępny jest w sekcji KLIENCI –> KLIENCI.eSklep - Klienci - Klienci - Kliknij przycisk Eksportuj 

W ramach sekcji Narzędzia, dostępna była także opcja Wiadomości, zawierająca informacje dot. m.in. ostatnio wprowadzanych aktualizacji czy wiadomości od usługodawcy – home.pl. W chwili obecnej opcja Wiadomości dostępna jest w obrębie zakładki PULPIT, skąd na bieżąco możesz weryfikować ostatnie zmiany i wiadomości.eSklep - Pulpit - Przejdź do sekcji Wiadomości

Więcej informacji
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.