Niedogodności z dostępem do poczty e-mail po aktualizacji antywirusa ESET

Komunikat skierowany jest do klientów, którzy korzystają z oprogramowania antywirusowego firmy ESET

Informujemy, że po zaktualizowaniu antywirusa ESET, mogą występować niedogodności związane z dostępem do poczty e-mail (np. na komputerach lokalnych lub urządzeniach mobilnych korzystających z programu antywirusowego ESET).

Tymczasowym rozwiązaniem jest zmiana ustawień w programie antywirusowym. Przejdź w tym celu do opcji menu „Zaawansowane”  i następnie „Strony internetowe i poczta e-mail” i wyłącz opcję „Filtrowanie SSL”.

Jeśli zaproponowane rozwiązane okaże się nieskuteczne, prosimy o kontakt z pomocą techniczną firmy ESET. Nasi administratorzy są w kontakcie z przedstawicielami firmy ESET – staramy się, aby sytuacja została rozwiązana kompleksowo oraz globalne dla wszystkich naszych klientów, korzystających z oprogramowania firmy ESET.