Jak zalogować się do Poczty home.pl?

Jak w Poczcie home.pl zalogować się do skrzynki e-mail? Jak wylogować się z serwisu Poczta home.pl? Jak ustawić automatyczne wylogowanie z Poczty home.pl? Pod adresem: https://poczta.home.pl możesz w każdej chwili zalogować... Czytaj więcej >>

Jak zmienić hasło w home.pl?

Poznanie obecnego hasła dostępu, np. podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta home.pl jest niemożliwe. W sytuacja zapomnienia hasła do usług home.pl, istnieje możliwość jego zmiany na inne. W home.pl pojęcie... Czytaj więcej >>

Jak przypisać domenę do serwera w Panelu klienta?

Poradnik wideo: jak przypisać domenę do hostingu w home.pl? Jak przypisać domenę do serwera? Jak przypisać domenę do serwera (dla zaawansowanych)? Znajdziesz tutaj instrukcje jak przypisać domenę do hostingu na nowej... Czytaj więcej >>

Jak dodać skrzynkę e-mail na hostingu?

Za pośrednictwem Panelu Klienta home.pl możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały w adresach Twoich domen przypisanych do serwera. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak utworzyć nową skrzynkę e-mail... Czytaj więcej >>

Jak zalogować się do Panelu klienta home.pl?

Poradnik wideo: jak zalogować się do Panelu Klienta w home.pl? Instrukcja: Jak zalogować się do Panelu Klienta home.pl? Ile trwa sesja zalogowanego użytkownika w Panelu Klienta home.pl? Nie mogę zalogować się... Czytaj więcej >>

Kategoria:

Inne zagadnienia

Płatności elektroniczne w sklepie internetowym

Płatności elektroniczne w sklepie internetowym: Na co zwrócić uwagę wybierając płatności do e-sklepu? Dlaczego e-sklepy potrzebują płatności elektronicznych? Integracja ze sklepem W ciągu ostatnich dziesięciu lat liczba internautów w Polsce...

Ceny promocyjne w wariantach produktu

Warianty produktów pozwalają na uproszczenie wyszukiwania i zakupu produktów, będących odmianą produktu bazowego, np. sprzedając kubek ceramiczny, jego wariantami mogą być kubki o zmienionej kolorystyce. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej...

Jak usunąć oznaczenie “Bestseller” lub “Nowość”?

W sklepie internetowym eSklep możesz ustawić automatyczne lub ręczne przypisywanie oznaczeń Nowość lub Bestseller. Dzięki temu możesz sam decydować jaka forma promocji danego produktu będzie dla Ciebie korzystniejsza. Kliknij tutaj, aby...

Jak zarządzać blogiem, wpisami i komentarzami?

Jak rozpocząć korzystanie z Bloga Korzystanie z bloga w sklepie internetowym eSklep, można rozpocząć od ustawień samej strony domowej bloga lub dodania pierwszych wpisów i zarządzania nimi. Pierwsze rozwiązanie, pozwoli...

Z jakich integracji mogę skorzystać?

eSklep to kompleksowe narzędzie do prowadzenia e-handlu z ponad 80 integracjami. Wszystkie z nich otrzymujesz za darmo! Połącz się z innymi systemami i rozpocznij sprzedaż już teraz! Więcej informacji o...

Konfiguracja procesu dodawania do koszyka

Dodawanie produktów do koszyka może odbywać się na trzy sposoby. Odśwież stronę i nie przenoś do koszyka - klient po kliknięciu przycisku Do koszyka, będzie mógł nadal kontynuować zakupy (nie...

Jak zmienić frazę dla przycisku ‘Złóż zamówienie’

Zgodnie z nowymi wymogami nałożonymi na sprzedawców przez Ustawę o prawach Konsumenta, przycisk potwierdzający złożenie zamówienia powinien jednoznacznie wskazywać na zakup z tzw. obowiązkiem zapłaty. Sugerujemy tym samym zmianę opisu...

Jak zmienić status zamówienia?

Przejdź do Sprzedaż -> Zamówienia. Klikając w ikonę  w kolumnie Akcje, przejdź do zamówienia, dla którego chcesz zmienić status. W polu Status wybierz interesujący Cię status zamówienia. Statusy zamówień możesz...

Jak aktywować powiadomienie o dostępności produktu?

Klienci dokonujący zakupu w sklepie internetowym, mogą spotkać się z sytuacją, w której wybrany produkt, który chcieli zakupić, jest aktualnie niedostępny. Może to być spowodowane, m.in. opóźnieniami w jego dostawie,...

Jak dodać moduł w podsumowaniu zamówienia?

W związku z wymogami Ustawy o prawach konsumenta, klient powinien zostać poinformowany o możliwości odstąpienia od umowy kupna. Taka informacja może pojawić się zarówno w treści wiadomości e-mail wysyłanej ze...

Jak dodać galerię zdjęć na stronie informacyjnej?

Bardzo często przydaje się tworzenie galerii zdjęć poza kartą produktu. Taka galeria może zostać umieszczona, np. na stronie informacyjnej. Rozwiązanie to jest przydatne, aby np. pokazać gotowe realizacje czy projekty,...

Jak załączyć plik PDF do strony informacyjnej?

Do każdej, tworzonej w sklepie strony informacyjnej, możesz dodać dodatkowy załącznik w formie pliku PDF. Plik ten może zawierać dowolne informacje - może być to np. instrukcja użytkowania konkretnego produktu,...

Wprowadzenie do edycji zaawansowanej skórki eSklepu

Poniższy artykuł przedstawia przykład edycji zaawansowanej skórki sklepu, wykonanej przy pomocy zewnętrznego oprogramowania dostępnego w ramach przeglądarki Google Chrome. Zwracamy uwagę, że home.pl nie świadczy wsparcia w zakresie edycji wyglądu...
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub
Zaufało nam już 375 tysięcy Klientów

Od ponad 20 lat budujemy polski Internet i bezustannie rozwijamy nasze usługi. Współpracując z innymi liderami w swoich dziedzinach, tworzymy unikalne rozwiązania na skalę europejską.