Jak zalogować się do Poczty home.pl?

Jak w Poczcie home.pl zalogować się do skrzynki e-mail? Jak wylogować się z serwisu Poczta home.pl? Jak ustawić automatyczne wylogowanie z Poczty home.pl? Pod adresem: https://poczta.home.pl możesz w każdej chwili zalogować... Czytaj więcej >>

Jak zmienić hasło w home.pl?

Poznanie obecnego hasła dostępu, np. podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta home.pl jest niemożliwe. W sytuacja zapomnienia hasła do usług home.pl, istnieje możliwość jego zmiany na inne. W home.pl pojęcie... Czytaj więcej >>

Jak przypisać domenę do serwera w Panelu klienta?

Poradnik wideo: jak przypisać domenę do hostingu w home.pl? Jak przypisać domenę do serwera? Jak przypisać domenę do serwera (dla zaawansowanych)? Znajdziesz tutaj instrukcje jak przypisać domenę do hostingu na nowej... Czytaj więcej >>

Jak dodać skrzynkę e-mail na hostingu?

Za pośrednictwem Panelu Klienta home.pl możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały w adresach Twoich domen przypisanych do serwera. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak utworzyć nową skrzynkę e-mail... Czytaj więcej >>

Jak zalogować się do Panelu klienta home.pl?

Poradnik wideo: jak zalogować się do Panelu Klienta w home.pl? Instrukcja: Jak zalogować się do Panelu Klienta home.pl? Ile trwa sesja zalogowanego użytkownika w Panelu Klienta home.pl? Nie mogę zalogować się... Czytaj więcej >>

Kategoria:

Panel usługi eSklep

Panel eSklep: Klienci > Klienci > Widok edycji klienta

W opcji menu Klienci > Klienci znajdziesz listę wszystkich klientów, którzy zarejestrowani się w Twoim sklepie. Mechanizm przeglądania i filtrowania klientów pozwala wybrać użytkowników według wybranych kryteriów (np. dane klienta, grupa...

Panel eSklep: Sprzedaż > Zamówienia > Edycja zamówienia

Po przejściu do sekcji Sprzedaż > Zamówienie na ekranie zostaną wyświetlone najbardziej istotne informacje na temat zamówień. Rozwiń szczegóły o zamówieniu lub kliknij przycisk Akcji i przejdź do jego najważniejszych funkcji. Z...

Do czego służy opcja “Dane firmy”?

Za pośrednictwem opcji menu KONFIGURACJA > USTAWIENIA PODSTAWOWE > DANE FIRMY możesz uzupełnić wszystkie dane swojej firmy. Wypełnienie pól z danymi firmy pozwoli na korzystanie z tych danych w wielu...

Panel eSklep: Sprzedaż > Płatności

Za pośrednictwem opcji menu KONFIGURACJA > SPRZEDAŻ > PŁATNOŚCI możesz ustalić jakie sposoby płatności i przypisane do nich waluty obsługujesz w Twoim sklepie internetowym. Podczas edycji formy płatności możesz też...

Panel eSklep: Sprzedaż > Dostawy

Za pośrednictwem opcji menu KONFIGURACJA > SPRZEDAŻ > DOSTAWY możesz zarządzać sposobami dostawy dla oferowanych przez Ciebie produktów. Dla każdego sposobu dostawy możesz ustalić osobne sposoby płatności, ceny przesyłki zależne...

Panel eSklep: Sprzedaż > Faktury

Za pośrednictwem opcji menu KONFIGURACJA > SPRZEDAŻ > ZAKUPY zdefiniujesz, jak ma wyglądać faktura PRO FORMA, którą otrzyma Klient po dokonaniu zakupu. Pamiętaj, że faktura PRO FORMA jest wyłącznie ofertą...

Panel eSklep: Sprzedaż > Zakupy

Za pośrednictwem opcji menu KONFIGURACJA > SPRZEDAŻ > ZAKUPY skonfigurujesz ustawienia zakupów dokonywanych w Twoim sklepie internetowym. Poniżej znajdziesz krótki opis dostępnych opcji: Zapamiętaj koszyk - umożliwia przeglądanie i zapamiętywanie...

Panel eSklep: Klienci > Grupy klientów

Za pośrednictwem opcji menu Klienci > Grupy klientów możesz tworzyć grupy klientów w zależności od upodobań: zarówno Twoich, jak i Twoich klientów. Dzięki temu będziesz mógł w szybki sposób wysłać newsletter...

Panel eSklep: Klienci > Subskrybenci

W opcji menu Klienci > Subskrybenci znajdziesz listę wszystkich adresów e-mailowych, których użytkownicy wyrażają zgodę na otrzymywanie informacji handlowych z Twojego sklepu internetowego. Subskrybenci mają możliwość wyboru, kiedy zgadzają się...

Panel eSklep: Sprzedaż > Zamówienia

Sekcja Sprzedaż > Zamówienia: w tym miejscu znajdziesz zarówno informacje o wszystkich zamówieniach jakie są realizowane w sklepie. Zarówno tych dopiero złożonych jak i w trakcie realizacji oraz zakończonych, tj. wysłanych/zwróconych....

Panel eSklep: Sprzedaż > Kalendarz zamówień

W kalendarzu zamówień możesz sprawdzić, jakie obecnie zamówienia oczekują na realizację i jaki czas pozostał do zdefiniowanego w produkcie czasu wysyłki. Dodatkowo znajdziesz również informacje o zrealizowanych zamówieniach i zmianach...

Panel eSklep: Sprzedaż > Przesyłki

W opcji menu SPRZEDAŻ --> PRZESYŁKI to kolejny krok w drodze do sfinalizowania zamówienia klienta. W tym miejscu znajdziesz informacje o utworzonych do zamówień przesyłkach. Filtr pozwoli Ci na odszukanie zamówień,...

Panel eSklep: Sprzedaż > Koszyki klientów

Za pomocą opcji menu Sprzedaż > Koszyki klientów możesz sprawdzić co klienci, obecnie przeglądający Twój sklep, mają dodane w swoim koszyku. To cenna informacja, na podstawie której, możesz m.in. tworzyć nowe...

Panel eSklep: Sprzedaż > Aukcje

Za pomocą Panelu sklepu możesz wystawić oferowane produkty na aukcjach Allegro. Pozwoli Ci to dotrzeć z Twoją ofertą do jeszcze większej liczby Klientów! Przed wystawieniem produktu na aukcję, należy skonfigurować...

Panel eSklep: Pulpit startowy

Pulpit startowy pozwala uzyskać szybki wgląd w stan sklepu internetowego i odpowiedzieć na pytanie co się w nim teraz dzieje?. Komunikaty, aktywność w sklepie, wiadomości, klienci, asortyment oraz informacje o...
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub
Zaufało nam już 375 tysięcy Klientów

Od ponad 20 lat budujemy polski Internet i bezustannie rozwijamy nasze usługi. Współpracując z innymi liderami w swoich dziedzinach, tworzymy unikalne rozwiązania na skalę europejską.