Jak samodzielnie przedłużyć ważność / odnowić domenę?

W artykule znajdziesz instrukcję, jak opłacić usługi na nowej platformie home.pl.

Po zalogowaniu do Panelu klienta home.pl możesz wygenerować zamówienie przedłużenia domeny, która jest aktywna (np. pozostało jej ponad 100 dni ważności). Sprawdź, jak samodzielnie odnowić domenę w home.pl.

SPIS TREŚCI

Zamówienia przedłużenia usług generowane są automatycznie, jeśli na usłudze włączona jest opcja automatycznego odnawiania usługi. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby samodzielnie wygenerować zamówienie przedłużenia ważności domeny przed końcem okresu abonamentowego (np. na 100 dni przed końcem ważności). 

Ważność domeny jest przedłużana po opłaceniu zamówienia wygenerowanego w Panelu klienta.

Jak samodzielnie odnowić domenę w Panelu klienta home.pl?

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
  2. Przejdź do sekcji menu: Domeny, która znajduje się po lewej stronie.
  3. Na liście kliknij nazwę domeny, której ważność chcesz przedłużyć.
    Panel Klienta - Domeny - Kliknij w domenę, której ważność chcesz przedłużyć
  4. Na kaflu Rejestracja domeny kliknij Opcje i wybierz Odnowienie.
    Panel Klienta - Domeny - Kliknij w domenę, której ważność chcesz przedłużyć - Rejestracja domeny - Opcje - Odnowienie
  5. W wyświetlonym oknie wybierz okres, na jaki chcesz przedłużyć ważność wybranej domeny (np. 1 rok) i kliknij przycisk Odnowienie w dolnej części ekranu.
  6. Na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie zamówienia przedłużenia ważności domeny. Zapoznaj się z wyświetlonymi informacjami, zaakceptuj warunki i regulaminy, wybierz metodę płatności i kliknij przycisk potwierdzający zamówienie w dolnej części ekranu.
    Sugerujemy korzystanie z płatności cyklicznych karta kredytową.
  7. Zamówienie przedłużenia ważności zostało utworzone. W tym momencie będziesz mógł od razu przejść do opłacania utworzonego przed chwilą zamówienia. Ważność domeny zostanie przedłużona po opłaceniu tego zamówienia.

Przerwałem płatność, jak opłacić zamówienie przedłużenia ważności domeny?

Jeśli z jakichś powodów nie opłaciłeś domeny od razu po wygenerowaniu zamówienia, możesz w każdej chwili powrócić do procesu opłacania tego zamówienia.

W sekcji Konto znajdziesz informacje zarówno o rozpoczętych płatnościach, oczekujących zamówieniach, usługach wygasających oraz Pro Formach wystawionych w celu opłacenia innego rodzaju usług.

  1. Przejdź do sekcji menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.

  2. W sekcji: Nieopłacone wyświetlone zostaną wszystkie nieopłacone zamówienia dla Twojego konta. Znajdź i zaznacz zamówienie dotyczące wybranej domeny i kliknij przycisk Opłać dokumenty. Możesz zaznaczyć wiele zamówień i opłacić je za pośrednictwem jednego procesu.
    panel klienta home.pl - zamówienia i faktury - nieopłacone - opłać dokumenty
  3. W nowym oknie zostanie wyświetlone podsumowanie Twojego zamówienia. Kliknij przycisk: Zapłać. Po wybraniu preferowanej metody płatności i opłaceniu zamówienia Twoja domena zostanie odnowiona.
Czytaj więcej
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.