Zarządzanie lokalnymi zamówieniami i odbiorem w sklepie Sellastik by home.pl

Gdy klienci wybierają lokalną dostawę lub odbiór dla swojego zamówienia, określają dokładną datę lub godzinę, kiedy chcą je otrzymać. Zazwyczaj jest to dostawa tego samego dnia lub w terminie bardzo zbliżonym do dnia złożenia zamówienia. Aby efektywnie zarządzać zamówieniami, w których liczy się czas, usprawnij proces realizacji i zarządzania zamówieniami z dostawą lokalną i odbiorem. W Sellastiku możesz szybko znaleźć zamówienia oczekujące na realizację, zaktualizować je zbiorczo i od razu powiadomić klientów.

SPIS TREŚCI

Filtrowanie lokalnych zamówień z dostawą i odbiorem osobistym

W sekcji Zamówienia możesz szybko znaleźć zamówienia z lokalną dostawą lub odbiorem osobistym, dzięki czemu wiesz, którymi zamówieniami zająć się wcześniej. Lista zamówień jest sortowana według daty złożenia zamówienia, a nie według daty dostawy.

Aby znaleźć zamówienia z dostawą lokalną, które wymagają realizacji:

  1. Z poziomu panelu administracyjnego sklepu przejdź do sekcji Moja sprzedaż → Zamówienia i kliknij opcję Filtr.
  2. Kliknij menu rozwijane Data i czas odbioru lub dostawy i określ zakres czasu, którego szukasz. Zobaczysz wszystkie zamówienia w wybranym przedziale czasowym.
  3. Możesz również wyszukać nadchodzące zamówienia w ciągu najbliższych 3 godzin, 24 godzin, tego konkretnego dnia lub w ciągu następnych 3 dni, klikając odpowiednie przyciski:

Masowa aktualizacja lokalnych zamówień z dostawą lub odbiorem osobistym

Możesz zmienić status płatności lub realizacji dla kilku zamówień jednocześnie, a także zbiorczo drukować, eksportować lub usuwać zamówienia. Kiedy dostarczasz wiele zamówień dziennie, masowa aktualizacja pozwala zaoszczędzić dużo czasu. Możesz np. wykonać kilka wydruków jednocześnie, przekazać je dostawcy wraz ze spakowanymi zamówieniami, a następnie zmienić status zamówień na W drodze. Wszyscy klienci natychmiast otrzymają powiadomienie, że ich zamówienie jest w drodze do nich.

Aby zbiorczo zaktualizować zamówienia z dostawą lokalną lub odbiorem:

  1. Z poziomu panelu administracyjnego sklepu przejdź do sekcji Moja sprzedaż → Zamówienia.
    Sellastik - Moja sprzedaż - Zamówienia
  2. Filtruj zamówienia, aby znaleźć te, które chcesz zaktualizować.
  3. Zaznacz wybrane zamówienia i kliknij Aktualizacja zbiorcza
    aktualizacja zbiorcza produktów
  4. Wybierz, co chcesz zaktualizować. Np. zmień status realizacji dla wybranych zamówień, a następnie wybierz nowy status.
Czytaj także
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie