Anulowanie zamówienia w Sellastik by home.pl

Możesz anulować zamówienie z poziomu panelu administracyjnego Twojego sklepu Sellastik by home.pl. To przydatne, gdy:

  • klient zmieni zdanie po złożeniu zamówienia,
  • zamówione towary są niedostępne,
  • sądzisz, że zamówienie jest fałszywe.
Nie ma możliwości anulowania zamówienia z poziomu konta klienta. Jeśli klient chce anulować zamówienie, powinien skontaktować się z Tobą (tj. z właścicielem sklepu). Dlatego ważne jest, by na stronie w widocznym miejscu znajdowały się Twoje aktualne dane kontaktowe.

Jak anulować zamówienie?

  1. Z panelu administracyjnego sklepu przejdź do sekcji Moja sprzedaż → Zamówienia.
    Sellastik - Moja sprzedaż - Zamówienia
  2. Znajdź zamówienie, które chcesz anulować.
  3. Kliknij status płatności i wybierz opcję Anulowano.
    By anulować zamówienie, zmień status płatności na Anulowano

Gdy anulujesz zamówienie, automatycznie:

  • klient otrzyma e-mailowe powiadomienie o zmienionym statusie zamówienia,
  • produkty znajdujące się w zamówieniu zostaną uzupełnione w Twoim sklepie.
Zwrot pieniędzy nie odbywa się automatycznie. Musisz zająć się tym osobno.
Czytaj także
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie