Możesz anulować zamówienie z poziomu panelu administracyjnego Twojego sklepu Sellastik by home.pl. To przydatne, gdy:
- klient zmieni zdanie po złożeniu zamówienia,
- zamówione towary są niedostępne,
- sądzisz, że zamówienie jest fałszywe.
Jak anulować zamówienie?
- Z panelu administracyjnego sklepu przejdź do sekcji Moja sprzedaż → Zamówienia.
- Znajdź zamówienie, które chcesz anulować.
- Kliknij status płatności i wybierz opcję Anulowano.
Gdy anulujesz zamówienie, automatycznie:
- klient otrzyma e-mailowe powiadomienie o zmienionym statusie zamówienia,
- produkty znajdujące się w zamówieniu zostaną uzupełnione w Twoim sklepie.
Czytaj także
- Zarządzanie zamówieniami w Sellastiku
- Jak skonfigurować dostawę lokalną?
- Ustawianie rabatów i promocji w sklepie Sellastik