Każdy serwer WWW zarejestrowany w home.pl pozwala na utworzenie nieograniczonej ilości skrzynek e-mail w ramach dostępnej pojemności. Po utworzeniu skrzynki e-mail, w każdej chwili możesz zmienić jej nazwę na inną.
Zmiana nazwy skrzynki e-mail możliwa jest tylko w przypadku, jeśli wybrana skrzynka jest utworzona na serwerze w home.pl.
Jak zmienić nazwę skrzynki e-mail na serwerze w home.pl?
-
Zaloguj się w Panelu klienta home.pl do serwera, na którym docelowa skrzynka e-mail jest utworzona lub do innej Twojej usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
-
Kliknij tutaj, aby sprawdzić, jak zalogować się do Panelu klienta home.pl.
-
-
Po zalogowaniu do Panelu klienta home.pl należy przejść do zakładki “Usługi”, która znajduje się po lewej stronie wyświetlonego ekranu.
-
Na wyświetlonym ekranie kliknij przycisk “Konfiguruj pocztę” – “Konfiguracja parametrów”, który znajduje się w górnej części ekranu.
- Na wyświetlonym ekranie będziesz mógł zmienić nazwę skrzynki e-mail. Zmień wartość w polu “Nazwa skrzynki” i zapisz zmiany. Ewentualnie możesz zmienić również inne ustawienia dla danego konta pocztowego (np. pojemność).
WAŻNE! Pamiętaj, że w polu “Nazwa skrzynki” należy podać tylko tą nazwę, która znajduje się przed znakiem @ (np. “biuro” lub “imię.nazwisko”).
- Kliknij przycisk “Zapisz”, aby zapisać wprowadzone zmiany. Nazwa skrzynki e-mail zostanie odświeżona w trakcie 4 godzin od zapisania zmian.
Czy mogę zmienić nazwę skrzynki e-mail po zalogowaniu się do innego Panelu?
Nie, nazwę skrzynki e-mail możesz zmienić tylko i wyłącznie po zalogowaniu się w Panelu klienta home.pl do serwera lub usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
Poczta e-mail bez limitu załącznika
2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.
Odbierz 25 zł do wydania na empik.com
Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com