Jak zmienić nazwę skrzynki e-mail przez Panel klienta home.pl?


Znajdziesz tutaj instrukcje jak zmienić nazwę skrzynki e-mail za pomocą Panelu klienta na poprzedniej platformie home.pl. W przypadku nowej platformy home.pl zmiana nazwy dla istniejącej skrzynki e-mail jest niemożliwe. W tym celu wymagane jest utworzenie nowej skrzynki e-mail z nową nazwą.

Każdy serwer WWW zarejestrowany w home.pl pozwala na utworzenie nieograniczonej ilości skrzynek e-mail w ramach dostępnej pojemności. Po utworzeniu skrzynki e-mail, w każdej chwili możesz zmienić jej nazwę na inną.

Zmiana nazwy skrzynki e-mail możliwa jest tylko w przypadku, jeśli wybrana skrzynka jest utworzona na serwerze w home.pl (np. Hosting Biznes, Hosting Profesjonalny). Jeśli korzystasz z usługi Personal Email (usługa pojedynczej skrzynki e-mail), to zmiana nazwy konta e-mail nie jest możliwa.

Jak zmienić nazwę skrzynki e-mail na serwerze w home.pl?

  1. Zaloguj się w Panelu Klienta home.pl do serwera, na którym docelowa skrzynka e-mail jest utworzona lub do innej Twojej usługi z uprawnieniami administracyjnymi.

  2. Po zalogowaniu do Panelu Klienta home.pl należy przejść do zakładki “Usługi”, która znajduje się po lewej stronie wyświetlonego ekranu.

    Panel Klienta - Wybierz opcje menu Usługi
  3. Na wyświetlonej liście usług należy kliknąć przycisk “PLUSA”, który znajduje się obok nazwy serwera. Spowoduje to wyświetlenie listy usług powiązanych technicznie z serwerem (np. domeny oraz skrzynki e-mail).

    Panel Klienta - Usługi - Przy wybranej usłudze naciśnij przycisk Plusa
  4. Kliknij nazwę skrzynki e-mail, dla której nazwa ma zostać zmieniona. Następnie po rozwinięciu listy z dostępnymi opcjami należy kliknąć przycisk “Konfiguracja usługi”.

    Panel Klienta - Usługi - Wybrana usługa - Kliknij przycisk Konfiguracja usługi
  5. Na wyświetlonym ekranie kliknij przycisk “Konfiguruj pocztę” – “Konfiguracja parametrów”, który znajduje się w górnej części ekranu.

    Panel Klienta - Usługi - Wybrana usługa - Konfiguracja usługi - Kliknij przycisk Konfiguruj pocztę i wybierz opcje Konfiguracja parametrów

  6. Na wyświetlonym ekranie będziesz mógł zmienić nazwę skrzynki e-mail. Zmień wartość w polu “Nazwa skrzynki” i zapisz zmiany. Ewentualnie możesz zmienić również inne ustawienia dla danego konta pocztowego (np. pojemność).
    WAŻNE! Pamiętaj, że w polu “Nazwa skrzynki” należy podać tylko tą nazwę, która znajduje się przed znakiem @ (np. “biuro” lub “imię.nazwisko”).

    Panel Klienta - Usługi - Wybrana usługa - Konfiguracja usługi - Konfiguruj pocztę - Konfiguracja parametrów - W formularzu zmień dane skrzynki e-mail

  7. Kliknij przycisk “Zapisz”, aby zapisać wprowadzone zmiany. Nazwa skrzynki e-mail zostanie odświeżona w trakcie 4 godzin od zapisania zmian.

Czy mogę zmienić nazwę skrzynki e-mail po zalogowaniu się do innego Panelu?

Nie, nazwę skrzynki e-mail możesz zmienić tylko i wyłącznie po zalogowaniu się w Panelu Klienta home.pl do serwera lub usługi z uprawnieniami administracyjnymi.

Przykład: jeśli masz założoną skrzynkę e-mail na serwerze o nazwie “kowalski”, to należy podczas logowania wpisać nazwę: “kowalski”.

Poczta e-mail bez limitu załącznika

1,5 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub