Jak włączyć autoresponder w skrzynce e-mail na home.pl?

Poczta wybrana przez tysiące firm

Autoresponder pozwala na uruchomienie automatycznej odpowiedzi na wiadomość e-mail wysłaną na Twoją skrzynkę e-mail w home.pl. Jest to szczególnie przydatne w sytuacji, gdy nie możesz w danym momencie udzielić szybkiej odpowiedzi (np. gdy jesteś na urlopie).

WAŻNE! Autoresponder (automatyczna odpowiedź) odpowie tylko w przypadku gdy wiadomość e-mail dotrze do konta i konto to, do którego dociera wiadomość, znajduje się w polu DO:, DW: lub UDW: przesyłanej wiadomości e-mail. Czyli wiadomość wysłana bezpośrednio do adresata jednego z w/w pól, na którego koncie włączony jest asystent nieobecności.

Przykład: jeżeli wiadomość jest kierowana do konta A na którym jest przekierowanie na konto B, a autoresponder uruchomiony jest tylko na koncie B, to nie odpowie on na wiadomość oryginalnie wysyłaną do konta A. Przekierowanie jest jedynie funkcją zmiany adresata, o której nadawca (oraz serwer nadawcy) nie są informowani.

Po wpisaniu treści powiadomienia, aby uaktywnić autoresponder należy zaznaczyć opcję “Uruchom autoresponder”, wybrać dodatkowe opcje i zapisać zmiany.

Jak włączyć autoresponder dla skrzynki e-mail z poziomu Panelu Klienta home.pl?

  1. Zaloguj się w Panelu Klienta home.pl do serwera, na którym utworzona jest wybrana skrzynka e-mail.
  2. Kliknij opcję menu “Usługi”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel Klienta - Wybierz opcje menu Usługi
  3. Na wyświetlonej liście kliknij znak “Plusa”, który znajduje się obok nazwy serwera (np. serwer “kowalski”).
    Panel Klienta - Usługi - Z listy usług wybierz nazwę serwera i kliknij w ikonę plusa
  4. Zostanie wyświetlona lista usług powiązanych technicznie z wybranym serwerem (np. skrzynki e-mail, konta FTP, domeny). Kliknij nazwę konta (np. “admin”), dla którego chcesz zmienić ustawienia funkcji autoresponder.
    Panel Klienta - Usługi - Lista usług - Z listy usług powiązanych technicznie z wybranym serwerem kliknij nazwę konta
  5. Po wyświetleniu mini-podglądu usługi, kliknij przycisk “Konfiguracja usługi”.
    Panel Klienta - Usługi - Lista usług - Lista usług powiązanych - Kliknij przycisk Konfiguracja usługi
  6. Następnie kliknij przycisk “Konfiguruj pocztę” -> “Opcje konta”. Znajdziesz go w górnej części ekranu.

    Panel Klienta - Usługi - Lista usług - Lista usług powiązanych - Konfiguracja usługi - Kliknij przycisk Konfiguruj pocztę i wybierz Opcje konta

  7. Na wyświetlonym ekranie będziesz mógł zmienić ustawienia autorespondera. Włącz funkcję autoresponder zaznaczając opcję “Uruchom autoresponder”. Zdefiniuj datę rozpoczęcia oraz zakończenia dla funkcjonowania autorespondera. Następnie wpisz treść automatycznej odpowiedzi i kliknij przycisk “Zapisz”.
    WAŻNE! Możesz podać tylko datę początkową. W takim przypadku funkcja autoresponder zacznie działać zgodnie z podaną datą i dopóki się jej nie wyłączy będą wysyłane automatyczne odpowiedzi.
    WAŻNE! Możesz też podać tylko datę końcową. W takim przypadku funkcja autoresponder będzie włączona “od teraz” aż do podanej daty.
    WAŻNE! Możesz też nie podawać dat. W takim przypadku funkcja autoresponder będzie działała bez przerwy, dopóki jest zaznaczona opcja “Uruchom autoresponder”.

    Panel Klienta - Usługi - Lista usług - Lista usług powiązanych - Konfiguracja usługi - Konfiguruj pocztę - Opcje konta - Zdefiniuj datę rozpoczęcia oraz zakończenia dla funkcjonowania autorespondera

  8. Po podaniu wszelkich niezbędnych informacji należy kliknąć przycisk “Zapisz”. Wprowadzone ustawienia powinny zostać natychmiast zaktualizowane.
WAŻNE! Pamiętaj, że funkcja “Uruchom autoresponder” musi być włączona, w przeciwnym wypadku adresat wiadomości e-mail nie otrzyma żadnej informacji zwrotnej.
Funkcja automatycznej odpowiedzi (autoresponder) będzie natychmiast aktywna (chyba, że wybrałeś inny termin jego uruchomienia). Każdy użytkownik wysyłający do Ciebie wiadomość e-mail otrzyma w informacji zwrotnej treść zdefiniowanej w tym miejscu auto-odpowiedzi.

Jak włączyć autoresponder dla skrzynki e-mail z poziomu panelu Poczta home.pl?

Włączenie funkcji auto-odpowiedzi możesz wykonać również poprzez serwis Poczta home.pl po zalogowaniu się do wybranej skrzynki e-mail.
  • Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak włączyć autoresponder dla skrzynki za pomocą Poczty home.pl
Jeśli chcesz uruchomić funkcję autoresponder na skrzynce e-mail z aktywnym przekierowaniem poczty, to wymagane jest również włączenie opcji “Pozostaw kopię wiadomości na serwerze”, którą możesz ustawić podczas edycji przekierowania dla wybranej skrzynki e-mail. W przeciwnym wypadku funkcja autoresponder nie będzie funkcjonować na danej skrzynce e-mail.

Kliknij tutaj, aby przeczytać gdzie możesz ją włączyć.

Poczta e-mail bez limitu załącznika

1,5 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Częste pytania
Narzędzia
Połączenie SSH
Analityka serwera
Statystyki serwera (nowe)
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Konfiguracja programów pocztowych
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
Office 365
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne Usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów oraz analizowanie błędów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Office 365
OneDrive
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynki e-mail za pomocą Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Wizyta - system rezerwacji
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Akademia home.pl
Poradniki do pobrania
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Kurs mod_rewrite
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Dropbox
Cloud Email Xchange
Dropsuite
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub