Jak dodać skrzynkę e-mail na serwerze w home.pl?

  1. Zaloguj się w Panelu home.pl nazwą usługi administracyjnej lub identyfikatorem usługi serwera.

  2. Przejdź do sekcji Usługi i odszukaj posiadaną usługę hostingu, np. Business Cloud, Click Shop lub Click Web.
  3. Kliknij w nazwę wybranej usługi, następnie Konfiguracja usługi.
  4. W nowym widoku skorzystaj z przycisku Skrzynki e-mail, a następnie Dodaj.
  5. Uzupełnij informacje o koncie e-mail wg. poniższego schematu:
    • Nazwa skrzynki e-mail: podaj częśc adresu e-mail, przed znakiem @,
    • Domena: wybierz domenę w której konto e-mail ma być aktywne, po znaku @. Pozostaw opcję @we wszystkich domenach, jeśli nie posiadasz własnej domeny, posiadasz usługę bez obsługi funkcji Multipoczty lub chcesz utworzyć jedną skrzynkę e-mail, dostępną pod wieloma adresami,
    • Hasło: ustal hasło dostępu do konta  e-mail, pamiętaj aby było silne. Skorzystaj z generatora haseł, jeśli chcesz aby system sam wygenerował dla Ciebie hasło. Powtórz je w polu Powtórka hasła.
    • Pojemność skrzynki e-mail: ustal pojemność konta e-mail, jakie chcesz przeznaczyć na wiadomości.
  6. Kliknij przycisk Zapisz, aby utworzyć nową skrzynkę e-mail na serwerze.
  7. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się jak korzystać ze skrzynki e-mail na serwerze w home.pl.

Dodatkowe opcje tworzenia konta e-mail

  • Domena: tworzone konta e-mail mogą być aktywne w konkretnej domenie lub we wszystkich domenach przypisanych do serwera. Czytaj więcej o konfiguracji domeny w koncie pocztowym.
  • Dostęp FTP do konta – skrzynka e-mail stworzona w ramach serwera może zyskać funkcjonalność dostępu do zasobów (plików) opublikowanych na serwerze. W ten sposób np. firma projektująca Tobie stronę WWW będzie mogła wprowadzać zmiany na plikach, bez koniecznej znajomości Twojego hasła do Panelu home.plCzytaj więcej, o konfiguracji dostępu do wydzielonego katalogu, konta FTP i logów w ramach konta pocztowego.
  • Licencja Cloud Email Xchange – podczas tworzenia nowej skrzynki e-mail na serwerze, możesz od razu przypisać ją do licencji Xchange, która została wcześniej przypisana do danego serwera. Licencja taka rozszerza funkcjonalność poczty e-mail.
  • Zezwól na dostęp do kopii zapasowej – w przypadku wybranych usług będziesz mógł w tym miejscu określić czy tworzone konto pocztowe ma mieć dostęp do katalogów na serwerze, w których dostępne są kopie zapasowe oraz pliki logów.
  • Każdy serwer WWW lub sklep internetowy zarejestrowany w home.pl pozwala na utworzenie nieograniczonej ilości skrzynek e-mail w ramach dostępnej pojemności.
Jeśli po utworzeniu skrzynki e-mail chcesz skonfigurować program do obsługi poczty (IMAP), zaloguj się przynajmniej raz do tej utworzonej skrzynki e-mail przez webmaila (Poczta home.pl). Pierwsze logowanie jest niezbędne, aby móc poprawnie korzystać z programu do obsługi poczty (np. Thunderbird)
WAŻNE! Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak skonfigurować program do obsługi poczty e-mail.
Jak ustawić pocztę w urządzeniu Apple, np. iPad?
Poprzedni
Jak skonfigurować program obsługi poczty?
Następny
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl