Jak uruchomić asystenta nieobecności (autoresponder) w Poczcie home.pl?

Forum dyskusyjne home.pl

Autoresponder (czyli tzw. „asystent nieobecności”) pozwala na uruchomienie automatycznej odpowiedzi na wiadomość e-mail wysłaną na Twoją skrzynkę e-mail w home.pl. Jest to szczególnie przydatne w sytuacji, gdy nie możesz w danym momencie udzielić szybkiej odpowiedzi (np. gdy jesteś na urlopie).

  1. Zaloguj się do wybranej skrzynki e-mail za pomocą Poczty home.pl.
  2. Kliknij opcję trzech poziomych pasków, która znajduje się w prawym górnym rogu ekranu, a następnie wybierz Ustawienia.

  3. Wybierz „Opcje konta” po lewej stronie ekranu.

    autoresponder

  4. Na wyświetlonym ekranie możesz zmienić ustawienia funkcji Autoresponder dla skrzynki e-mail, do której jesteś zalogowany.

    autoresp.png

  5. Na wyświetlonym ekranie będziesz mógł zmienić ustawienia autorespondera. Włącz funkcję autoresponder zaznaczając opcję „Uruchom autoresponder”. Zdefiniuj datę rozpoczęcia oraz zakończenia dla funkcjonowania autorespondera. Następnie wpisz treść automatycznej odpowiedzi i kliknij przycisk „Zapisz”.

    WAŻNE! Możesz podać tylko datę początkową. W takim przypadku funkcja autoresponder zacznie działać zgodnie z podaną datą i dopóki się jej nie wyłączy będą wysyłane automatyczne odpowiedzi.
    WAŻNE! Możesz też podać tylko datę końcową. W takim przypadku funkcja autoresponder będzie włączona „od teraz” aż do podanej daty.
    WAŻNE! Możesz też nie podawać dat. W takim przypadku funkcja autoresponder będzie działała bez przerwy, dopóki jest zaznaczona opcja „Uruchom autoresponder”.
  6. Po podaniu wszelkich niezbędnych informacji należy kliknąć przycisk „Zapisz”. Wprowadzone ustawienia powinny zostać natychmiast zaktualizowane.
    Funkcja automatycznej odpowiedzi (autoresponder) będzie natychmiast aktywna (chyba, że wybrałeś inny termin jego uruchomienia). Każdy użytkownik wysyłający do Ciebie wiadomość e-mail otrzyma w informacji zwrotnej treść zdefiniowanej w tym miejscu auto-odpowiedzi.
    Jeśli chcesz uruchomić funkcję autoresponder na skrzynce e-mail z aktywnym przekierowaniem poczty, to wymagane jest również włączenie opcji „Pozostaw kopię wiadomości na serwerze”. W przeciwnym wypadku funkcja autoresponder nie będzie funkcjonować na skrzynce e-mail. Kliknij tutaj, aby przeczytać gdzie możesz ją włączyć.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl