Uruchamianie narzędzia Autoinstalator

Szybki hosting dla WordPressa

Autoinstalator to narzędzie, które pozwala w prosty i szybki sposób zainstalować gotową aplikacje użytkową (np. CMS Joomla! lub WordPress) w ramach usług Hosting Start, Hosting Biznes, Hosting Profesjonalny, Hosting Premium oraz Business Server PRO.

WAŻNE! Za pomocą jednego kliknięcia myszki możesz uruchomić znane i sprawdzone aplikacje do tworzenia serwisów WWW, for internetowych, czy galerii internetowych.

Autoinstalator - Przykładowe loga najpopularniejszych aplikacji użytkowych

Proces instalacji uproszczony został do maksimum i wymaga jedynie podania kilku podstawowych informacji. Po chwili oprogramowanie jest gotowe do użycia. Aplikacje dostępne w ramach Autoinstalatora, to narzędzia popularne, znane wielu użytkownikom na całym świecie, bogate w funkcjonalności, a zarazem proste w użyciu.
WAŻNE! Jeżeli nie masz jeszcze odpowiedniego serwera, to możesz go teraz zarejestrować i przetestować bez zobowiązań przez 14 dni.

Jak skorzystać z Autoinstalatora aplikacji?

  1. Zaloguj się w Panelu Klienta home.pl do serwera.
    • Kliknij tutaj, aby zobaczyć jak się zalogować.
      WAŻNE! Pamiętaj, że wymagane jest zalogowanie się do usługi typu serwer (np. Hosting Biznes). W przeciwnym wypadku podczas procesu autoinstalacji będzie wyświetlany komunikat błędu o niewystarczającej ilości wolnych baz danych.
  2. Kliknij opcję menu “Usługi”, która znajduję się po lewej stronie ekranu.
    Panel Klienta - Wybierz opcję menu Usługi
  3. Kliknij nazwę serwera, na którym chcesz skorzystać z Autoinstalatora. Spowoduje to rozwinięcie tzw. mini-podglądu dla usługi. Kliknij przycisk “Konfiguracja usługi”.
    Panel Klienta - Usługi - Nazwa serwera - Kliknij przycisk Konfiguracja usługi
  4. Kliknij przycisk “Autoinstalator”, który znajduje się w górnej części ekranu.

    Panel Klienta - Usługi - Nazwa serwera - Konfiguracja usługi - Kliknij przycisk Autoinstalator

  5. Na ekranie zostanie wyświetlona lista aplikacji użytkowych, które możesz zainstalować na swoim serwerze w home.pl za pomocą Autoinstalatora aplikacji.
    Panel Klienta - Usługi - Nazwa serwera - Konfiguracja usługi - Autoinstalator - Wybierz aplikację użytkową
    Rys. Lista przykładowych aplikacji użytkowych, które są dostępne do instalacji. 

  6. Wybierz aplikację, którą chcesz zainstalować i kliknij przycisk “Dalej” przy wybranej aplikacji.

    Panel Klienta - Usługi - Nazwa serwera - Konfiguracja usługi - Autoinstalator - Po wybraniu aplikacji kliknij przycisk Dalej

  7. Na ekranie zostanie ukazany formularz instalacji, w którym znajdziesz również informacje na temat:
    • adresie oficjalnej strony WWW wybranej aplikacji,
    • nazwie oprogramowania, które chcemy zainstalować,
    • wersji oprogramowania, która zostanie zainstalowana,
    • ilości wolnego miejsca, która jest wymagana dla wybranej instalacji,
    • wymaganej wolnej bazie danych.
    WAŻNE! Zielona ikona obok pól “Wymagane wolne miejsce” oraz “Wymagane wolne bazy danych” oznacza, że wymagania zostały spełnione. Czerwona ikona oznacza, że wymagania nie zostały spełnione. Należy w tym wypadku zweryfikować: ilość wolnego miejsca na serwerze FTP oraz ilość dostępnych baz danych na serwerze.

    Panel Klienta - Usługi - Nazwa serwera - Konfiguracja usługi - Autoinstalator - Dalej - Sprawdź czy wymagania zostały spełnione

  8. W dolnej części ekranu wyświetlony zostanie formularz instalacji, który należy wypełnić.

    Panel Klienta - Usługi - Nazwa serwera - Konfiguracja usługi - Autoinstalator - Dalej - Uzupełnij formularz instalacji

  9. W sekcji “Lokalizacja na serwerze” wypełnij wszystkie wymagane pola.
    • Przypisz domenę – wybierz domenę, która ma zostać przypisana do instalowanej aplikacji. Przypisanie domeny spowoduje, że po zakończonej instalacji, aplikacja będzie wyświetlana pod adresem przypisanej domeny. Pamiętaj, że nie musisz przypisywać domeny teraz (możesz to wykonać później przez Panel Klienta home.pl) – w tym celu wybierz opcję „nie przypisuj domeny”.
      Sugerujemy instalować aplikacje z użyciem własnej domeny lub subdomeny. Wykonanie procesu instalacji w Autoinstalatorze bez wybrania własnej domeny, może spowodować niedogodności w funkcjonowaniu niektórych aplikacji, np. MediaWiki.
    • Login administratora – wpisz w tym miejscu login dla administratora, który będzie wymagany podczas logowania się do Panelu Administracyjnego wybranej aplikacji.
    • E-mail administratora – na podany w tym miejscu adres e-mail zostanie wysłana wiadomość e-mail dotycząca wykonanej instalacji (np. adres WWW do Panelu Administracyjnego, hasło do bazy danych i/lub Panelu Administracyjnego).
    • Akceptuję licencję aplikacji – zapoznaj się z licencją aplikacji i zaakceptuj ją, aby móc rozpocząć instalacje.
    • Akceptuję regulamin Autoinstalatora – zapoznaj się z regulaminem Autoinstalatora i zaakceptuj go, aby móc rozpocząć instalacje.

    Panel Klienta - Usługi - Nazwa serwera - Konfiguracja usługi - Autoinstalator - Dalej - Formularz - Kliknij przycisk Zainstaluj

  10. Kliknij przycisk “Zainstaluj”, aby rozpocząć automatyczny proces instalacji.

    Panel Klienta - Usługi - Nazwa serwera - Konfiguracja usługi - Autoinstalator - Dalej - Formularz - Zainstaluj - Proszę poczekać, operacja w toku

  11. Cierpliwie poczekaj na zakończenie instalacji. Zazwyczaj trwa ona kilkadziesiąt sekund.

    Panel Klienta - Usługi - Nazwa serwera - Konfiguracja usługi - Autoinstalator - Dalej - Formularz - Zainstaluj - Instalacja aplikacji została zakończona pomyślnie

  12. Po zakończonej instalacji na samej górze wyświetlonej strony pojawi się komunikat potwierdzający pomyślne zakończenie instalacji. Na adres e-mail administratora aplikacji zostanie wysłana wiadomość e-mail, która pozwala zalogować się do Panelu Administracyjnego zainstalowanej aplikacji (w treści wiadomości e-mail odnajdziesz hasła np. do bazy danych oraz konta administratora).
WAŻNE! Pamiętaj, że oprogramowanie dostępne do instalacji w Autoinstalatorze nie jest objęte pomocą techniczną home.pl! Pomoc techniczna home.pl obejmuje sam proces instalacji aplikacji przez Panel Klienta home.pl.

Jak wygląda wiadomość e-mail wysyłana na adres e-mail administratora?

Poniżej odnajdziesz przykładową wiadomość e-mail, która wysyłana jest po zakończonej instalacji aplikacji na adres e-mail administratora nowego serwisu. W wiadomości e-mail odnajdziesz niezbędne informacje na temat zakończonej instalacji, które pozwalają zarządzać zainstalowanym serwisem WWW np.:
  • login oraz hasło dla administratora,
  • nazwę oraz hasło do bazy danych,
  • adres do Panelu Administracyjnego zainstalowanej aplikacji.
Przykładowa wiadomość e-mail, która wysyłana jest do administratora serwisu po zakończonej instalacji
Rys. Przykładowa wiadomość e-mail, która wysyłana jest do administratora serwisu po zakończonej instalacji.
WAŻNE! Wiadomość e-mail do administratora serwisu WWW wysyłana jest z adresu “info@home.pl”. Temat wiadomości e-mail wygląda następująco: “Instalacja oprogramowania (np. WordPress) zakończona pomyślnie”.
Autoinstalator – Informacje podstawowe
Poprzedni
Autoinstalator – CMS, blog
Następny

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Website Builder
Marketplace
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL certificate
Aplikacje w marketplace
SimplySign
Antywirus ESET
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub