- Poradnik wideo: jak zalogować się do Panelu Klienta w home.pl?
- Instrukcja: Jak zalogować się do Panelu Klienta home.pl?
- Ile trwa sesja zalogowanego użytkownika w Panelu Klienta home.pl?
- Nie mogę zalogować się do Panelu Klienta home.pl
Poradnik wideo: jak zalogować się do Panelu klienta w home.pl?
Mechanizm logowania identyfikuje konto (czy znajduje się na nowej czy poprzedniej platformie home.pl) i następnie kieruje po prawidłowym logowaniu do nowej lub poprzedniej wersji Panelu klienta.
Jak zalogować się do Panelu Klienta home.pl?
- Wprowadź swój login (w zależności od tego, na której platformie posiadasz usługi w home.pl):
- jeśli dokonałeś zamówienia usług po 27 maja 2018 roku, wprowadź jako login swój adres e-mail. Dowiedz się więcej o nowej platformie oraz o możliwości migracji na nową platformę.
- jeśli dokonałeś zamówienia usług przed 27 maja 2018 roku, wprowadź jako login identyfikator usługi, do której chcesz się zalogować, np.: serwer123456, moja-domena.pl, sklep123456. Dowiedz się więcej o identyfikatorach usług na poprzedniej platformie home.pl.
- jeśli dokonałeś zamówienia usług po 27 maja 2018 roku, wprowadź jako login swój adres e-mail.
- Wprowadź hasło dostępu. Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz je zmienić na inne. Dowiedz się, jak zmienić hasło do Panelu Klienta.
- Kliknij przycisk Zaloguj się. W zależności od poprawności wpisanej nazwy usługi oraz hasła, zostaniesz zalogowany do Panelu Klienta na nowej lub poprzedniej platformie.
Za pomocą Panelu Klienta home.pl możesz m.in.:
- zarządzać płatnościami za zarejestrowane usługi oraz ich ustawieniami,
- sprawdzić wygenerowane faktury oraz inne dokumenty (np. dokumenty płatności oraz zwroty),
- zarejestrować kolejną usługę,
- zarządzać danymi abonenta oraz danymi kontaktowymi.
Ile trwa sesja zalogowanego użytkownika w Panelu Klienta home.pl?
Jeśli po zalogowaniu do Panelu Klienta, będziesz nieaktywny przez 30 minut (czyli nie będziesz wykonywał żadnych operacji w Panelu Klienta), to z powodów bezpieczeństwa zostaniesz automatycznie wylogowany z panelu administracyjnego. Po upływie tego okresu czasu, będziesz musiał ponownie zalogować się do Panelu klienta (wpisać nazwę użytkownika oraz hasło dostępu).
Po upływie 25 minut nieaktywności, na ekranie zostanie wyświetlony ekran przypominający o tym, że z powodu nieaktywności nastąpi automatyczne wylogowanie z Panelu Klienta. Aby kontynuować dalej prace z panelem administracyjnym i uniknąć wygaśnięcia sesji, kliknij przycisk Kontynuuj.
Nie mogę zalogować się do Panelu Klienta home.pl
Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta w home.pl, możesz je zmienić na inne. Dowiedz się, jak zmienić hasło do Panelu Klienta.
Jeśli posiadasz usługi zarejestrowane przed 26 maja 2018 roku i dotychczas logowałeś się do Panelu klienta wpisując identyfikator / nazwę posiadanej usługi (np. serwer123456 lub twojadomena.pl), to nadal korzystaj ze starego schematu logowania. Tym sposobem zostaniesz zalogowany do poprzedniej wersji Panelu klienta, gdzie znajdziesz wszystkie wcześniej zarejestrowane usługi.