- Instrukcja: Jak zalogować się do Panelu Klienta home.pl?
- Ile trwa sesja zalogowanego użytkownika w Panelu Klienta home.pl?
- Nie mogę zalogować się do Panelu Klienta home.pl

Jak zalogować się do Panelu Klienta home.pl?
- Wprowadź swój login (adres e-mail):
- Wprowadź hasło dostępu. Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz je zmienić na inne. Dowiedz się, jak zmienić hasło do Panelu Klienta.

- Kliknij przycisk Zaloguj się.
Za pomocą Panelu Klienta home.pl możesz m.in.:
- zarządzać płatnościami za zarejestrowane usługi oraz ich ustawieniami,
- sprawdzić wygenerowane faktury oraz inne dokumenty (np. dokumenty płatności oraz zwroty),
- zarejestrować kolejną usługę,
- zarządzać danymi abonenta oraz danymi kontaktowymi.
Ile trwa sesja zalogowanego użytkownika w Panelu Klienta home.pl?
Jeśli po zalogowaniu do Panelu Klienta, będziesz nieaktywny przez 30 minut (czyli nie będziesz wykonywał żadnych operacji w Panelu Klienta), to z powodów bezpieczeństwa zostaniesz automatycznie wylogowany z panelu administracyjnego. Po upływie tego okresu czasu, będziesz musiał ponownie zalogować się do Panelu klienta (wpisać nazwę użytkownika oraz hasło dostępu).

Po upływie 25 minut nieaktywności, na ekranie zostanie wyświetlony ekran przypominający o tym, że z powodu nieaktywności nastąpi automatyczne wylogowanie z Panelu Klienta. Aby kontynuować dalej prace z panelem administracyjnym i uniknąć wygaśnięcia sesji, kliknij przycisk Kontynuuj.
Nie mogę zalogować się do Panelu Klienta home.pl
Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta w home.pl, możesz je zmienić na inne. Dowiedz się, jak zmienić hasło do Panelu Klienta.
