Office 365 od wersji 1906 wprowadza ponad 300 nowych, dodatkowych ikon. Pozwoli to na jeszcze lepsze dopasowywanie tworzonych dokumentów, prezentacji czy tworzenie atrakcyjnie wizualnych e-maili. Nowe ikony będą dostępne w dokumentach Word, arkuszach kalkulacyjnych Excel, prezentacjach PowerPoint oraz za pośrednictwem poczty Outlook.
Jak wstawić ikony w Office 365?
- Otwórz wybrany dokument,
- Wybierz Wstaw > Ikony,
- Przewiń ikony lub przejdź do kategorii, klikając nazwę w okienku nawigacji po lewej stronie,
- Wybierz ikonę, a następnie kliknij Wstaw w prawym dolnym rogu.
Microsoft 365 z polskim wsparciem technicznym
W pakiecie posiadasz zawsze aktualną wersję wszystkich aplikacji pakietu, takich jak Word, Excel, Outlook i innych. Przechowuj bezpiecznie pliki w chmurze, dziel się danymi i pracuj zdalnie z każdego miejsca.