- Informacje podstawowe na temat współdzielenia plików, zadań i kalendarzy
- Zakupiłem licencję Xchange, co mam teraz z nią zrobić?
- Przypisałem licencję Xchange do serwera oraz przypisałem skrzynki e-mail do licencji, co dalej?
Informacje podstawowe na temat współdzielenia plików, zadań i kalendarzy
Poczta home.pl jest oprogramowaniem służącym do zarządzania i obsługi skrzynek e-mail za pośrednictwem przeglądarki internetowej, które po zakupieniu dodatkowej licencji może integrować również inne rozwiązania (np. mechanizm obiegu oraz udostępniania danych i dokumentów pomiędzy użytkownikami).
Zakupiłem licencję Xchange, co mam teraz z nią zrobić?
Po zakupieniu licencji Xchange, należy ją przypisać do odpowiedniego serwera w home.pl i następnie wybrać skrzynki e-mail, które zostaną objęte zakupioną licencją.
Pamiętaj, że w pierwszej kolejności należy przypisać licencję do serwera, dopiero później spośród skrzynek e-mail utworzonych na tym serwerze, wybiera się te, które będą funkcjonowały w ramach licencji Xchange. Oznacza to, że jeśli nie posiadasz serwera w home.pl, nie będziesz mógł skorzystać z możliwości oferowanych przez zakupioną licencję.
- Sprawdź, jak przypisać licencję do serwera w home.pl.
- Sprawdź, jak przypisać skrzynki e-mail do licencji.
Największym atutem całego interfejsu jest fakt, że dostęp do skrzynek e-mail możliwy jest z każdego urządzenia podłączonego do sieci Internet. Nie musisz konfigurować programu do obsługi poczty (np. Outlook, Thunderbird), aby mieć dostęp do poczty e-mail.
Wystarczy wywołać adres: https://poczta.home.pl, gdzie po zalogowaniu będziesz miał dostęp do wszystkich Twoich wiadomości e-mail oraz do wszystkich innych plików, zadań, kalendarzy, które współdzielisz z innymi użytkownikami. Pamiętaj przy tym, że dostęp do Poczty home.pl możliwy jest również przez urządzenia mobilne (tablety, smartfony)!
Przypisałem licencję Xchange do serwera oraz przypisałem skrzynki e-mail do licencji, co dalej?
Po zalogowaniu się do skrzynki e-mail objętej licencją Xchange, możesz przejść do zmiany uprawnień dla poszczególnych folderów (zadania, kalendarz, książka adresowa, drive). Podczas zarządzania uprawnieniami możesz określić, który użytkownik (skrzynka e-mail) będzie mieć dostęp do danych umieszczonych w Twoim folderze. Możesz określić także rodzaje nadanych uprawnień, np.: uprawnienia tylko do wyświetlania, uprawnienia do edycji, uprawnienia do tworzenia nowych obiektów/plików/zadań/ itd.
Rys. Ustawienia dot. uprawnień znajdują się w zakładkach: Książka adresowa, Kalendarz, Zadania, Drive.
Możesz współdzielić z innymi użytkownikami skrzynek e-mail następujące elementy:
|
Jak przypisać skrzynki e-mail do licencji Xchange? Poprzedni |
Biznesowa poczta e-mail Microsoft Exchange
Z grupową skrzynką odbiorczą i współdzielonym kalendarzem praca z Twoim zespołem będzie bardziej efektywna.