Blokada dostępu do SSH


Znajdziesz tutaj informacje jak zablokować dostęp SSH na poprzedniej platformie home.pl.

  • Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak zablokować dostęp SSH na nowej platformie home.pl.
Po zakończeniu rejestracji usługi hostingu w home.pl, połączenie SSH jest domyślnie aktywne (wyjątek stanowią usługi nie obsługujące funkcji SSH). W dowolnej chwili możesz wyłączyć (zablokować) dostęp SSH dla całego serwera i analogicznie ponownie go uruchomić. Zmiany wykonasz w panelu administracyjnym usługi hostingu.
WAŻNE! Wyłączenie dostępu SSH w preferencjach serwera, powoduje jego wyłączenie dla wszystkich kont – w tym konta głównego hostingu.
Dostęp do serwera przez SSH możliwy jest zarówno przy użyciu głównych danych serwera (nazwa serwera i hasło) jak również przy pomocy dodatkowych kont FTP (utwrzonych na serwerze) z aktywną opcją dostępu do całej zawartości serwera. Dostęp do SSH przy pomocy obu typów kont, obejmuje dostęp do całej zawartości serwera jak i kopii bezpieczeństwa (SSH). W przypadku kont FTP i połączenia po protokole FTP, istnieje możliwość ograniczenia dostępu do wydzielonych katalogów oraz osobno do katalogów kopii zapasowej.

Jak włączyć i wyłączyć połączenie SSH dla serwera?

  1. Zaloguj się w Panelu Klienta home.pl do serwera lub usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
  2. Kliknij opcję menu “Usługi”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel Klienta home.pl - Przejdź do sekcji menu Usługi
  3. Kliknij nazwę serwera, dla którego chcesz zmienić globalne ustawienia antyspamowe. Spowoduje to rozwinięcie mini-podglądu usługi.
    Panel Klienta home.pl - Usługi - Kliknij nazwę serwera, dla którego chcesz zmienić globalne ustawienia antyspamowe
  4. Kliknij przycisk Konfiguracja usługi.
    Panel Klienta home.pl - Usługi - Nazwa serwera - Kliknij przycisk Konfiguracja usługi
  5. Przejdź do Preferencji usługi i zmień ustawienia.
    Panel Klienta home.pl - Usługi - Nazwa serwera - Konfiguracja usługi - Preferencje - Zmień ustawienia

Zabezpiecz stronę WWW certyfikatem SSL

Chroń dane formularzy i transakcji z zieloną kłódką przy adresie.


Dedykowane wsparcie IT i megarabaty!

Pomoc Premium dedykujemy najbardziej wymagającym Klientom home.pl. Powiedz, co możemy dla Ciebie zrobić i oszczędzaj czas.

Poznaj Pomoc Premium Sprawdź ofertę

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub