Blokada dostępu do SSH

Po zakończeniu rejestracji usługi hostingu w home.pl, połączenie SSH jest domyślnie aktywne (wyjątek stanowią usługi nie obsługujące funkcji SSH). W dowolnej chwili możesz wyłączyć (zablokować) dostęp SSH dla całego serwera i analogicznie ponownie go uruchomić. Zmiany wykonasz w panelu administracyjnym usługi hostingu.

WAŻNE! Wyłączenie dostępu SSH w preferencjach serwera, powoduje jego wyłączenie dla wszystkich kont w tym konta głównego hostingu.
Dostęp do serwera przez SSH możliwy jest zarówno przy użyciu głównych danych serwera (nazwa serwera i hasło) jak również przy pomocy dodatkowych kont FTP (utwrzonych na serwerze) z aktywną opcją dostępu do całej zawartości serwera. Dostęp do SSH przy pomocy obu typów kont, obejmuje dostęp do całej zawartości serwera jak i kopii bezpieczeństwa (SSH). W przypadku kont FTP i połączenia po protokole FTP, istnieje możliwość ograniczenia dostępu do wydzielonych katalogów oraz osobno do katalogów kopii zapasowej.

Jak włączyć i wyłączyć połęczenie SSH dla serwera?

  1. Zaloguj się w Panelu home.pl do serwera lub usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
  2. Kliknij opcję menu “Usługi”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    uslugi432.jpg
  3. Kliknij nazwę serwera, dla którego chcesz zmienić globalne ustawienia antyspamowe. Spowoduje to rozwinięcie mini-podglądu usługi.
  4. Kliknij przycisk Konfiguracja usługi.
  5. Przejdź do Preferencji usługi i zmień ustawienia.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl