Do czego służy sekcja Konto w Panelu klienta?

Sekcja Konto Panelu klienta home.pl odpowiada za możliwość zarządzania swoim kontem, w szczególności zamówieniami, fakturami, subskrypcjami oraz płatnościami. W tym miejscu możesz kontrolować aktywność swoich usług, opłacać je jak również sprawdzić historię konta, np. płatności.

Sekcja Konto w Panelu klienta home.pl podzielona jest na kilka podsekcji:

  • Zamówienia i faktury: sekcja umożliwia podgląd wszystkich zamówień pozostających w trakcie realizacji, tj. nieopłaconych, umożliwia podgląd wszystkich wystawionych na koncie faktur oraz wgląd w historię zamówień (opłaconych i nieopłaconych). Po zakończeniu rejestracji usługi, ale bez jej opłacania, możesz powrócić właśnie do sekcji Zamówienia i faktury aby sfinalizować transakcję i pobrać fakturę.
  • Subskrypcje: w tej sekcji znajdziesz wszystkie subskrypcje, które były i są aktywne na Twoim koncie klienta. Klikając w wybraną subskrypcję możesz sprawdzić datę jej rejestracji oraz wygaśnięcia. W przypadku usług aktywnych możesz sprawdzić termin płatności oraz szybko wygenerować odnowienie usługi lub zablokować ją, jeśli, np. chcesz aby wygasła z końcem bieżącego abonamentu.
  • Metody płatności: podczas opłacania usług masz możliwość wyboru m.in. płatności cyklicznej kartą. Jeśli zdecydujesz się na taką płatność za wybraną usługę, w tym miejscu pojawi się informacja o zapisanej metodzie płatności. Możesz także ręcznie dodać metodę płatności:
  • Profil konta: w sekcji Profil konta znajdziesz podstawowe informacje o właścicieli konta, ID konta oraz adres wskazany podczas rejestracji konta i używany, opcjonalnie, do przesyłania korespondencji papierowej.
  • Rejestr zdarzeń: ta sekcja odpowiada za aktywność poszczególnych użytkowników konta i rejestruje wszystkie zmiany jakie zostały wprowadzone. Zarówno te dotyczące konfiguracji poszczególnych usług jak również płatności i zamówień.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie