Gdzie znajdę ID klienta / ID konta w Panelu klienta home.pl?

ID klienta lub ID konta to numer identyfikacyjny klienta home.pl. Możesz go użyć m.in. podczas:

  • kontaktu z Biurem Obsługi Klienta celem szybkiej identyfikacji konta, co do którego masz pytania lub potrzebujesz pomocy w obsłudze i konfiguracji,
  • wykonywania cesji usług podczas której konieczne jest wskazanie ID konta nowego dysponenta usług,
  • przekazywania zarządzania domeną, kiedy wskazujesz ID konta w obrębie którego będzie możliwie konfigurowanie usługi zarejestrowanej na inny podmiot.

Informacje o ID konta lub ID klienta znajdziesz bezpośrednio po zalogowaniu do Panelu klienta home.pl. Informacje te będą widoczne w prawym rogu ekranu:

Jeśli w chwili obecnej nie posiadasz dostępu do Panelu klienta, możesz odczytać informacje o ID konta, np. na podstawie otrzymanej Pro Formy lub dysponując jedynie numerem rachunku bankowe. Numer ID konta to ostatnie 7 cyfr numeru rachunku bankowego, który jest m.in. wyszczególniony na dokumencie Pro Forma, w treści wiadomości e-mail informującej o płatności czy w Twoim Panelu klienta:

Przeczytaj także:

Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie