ID klienta lub ID konta to numer identyfikacyjny klienta home.pl. Możesz go użyć m.in. podczas:
- kontaktu z Biurem Obsługi Klienta celem szybkiej identyfikacji konta, co do którego masz pytania lub potrzebujesz pomocy w obsłudze i konfiguracji,
- wykonywania cesji usług podczas której konieczne jest wskazanie ID konta nowego dysponenta usług,
- przekazywania zarządzania domeną, kiedy wskazujesz ID konta w obrębie którego będzie możliwie konfigurowanie usługi zarejestrowanej na inny podmiot.
Informacje o ID konta lub ID klienta znajdziesz bezpośrednio po zalogowaniu do Panelu klienta home.pl. Informacje te będą widoczne w prawym rogu ekranu:
Jeśli w chwili obecnej nie posiadasz dostępu do Panelu klienta, możesz odczytać informacje o ID konta, np. na podstawie otrzymanej Pro Formy lub dysponując jedynie numerem rachunku bankowe. Numer ID konta to ostatnie 7 cyfr numeru rachunku bankowego, który jest m.in. wyszczególniony na dokumencie Pro Forma, w treści wiadomości e-mail informującej o płatności czy w Twoim Panelu klienta:
Przeczytaj także:
- Jak wykonać cesję usług w home.pl
- Jak przekazać zarządzanie usługami innemu użytkownikowi?
- Jak skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?