Jak poprawić dane nabywcy na fakturze VAT (nota korygująca)?

Znajdziesz tutaj informacje o poprawianiu danych nabywcy usługi na nowej oraz poprzedniej platformie home.pl

Co zrobić, jeśli dane na fakturze VAT są niepoprawne?

Jeśli Twoje dane na Fakturze VAT są niepoprawne, to prześlij pocztą tradycyjną “notę korygującą” z poprawnymi danymi do tej Faktury VAT. Notę korygującą może sporządzić tylko Nabywca, czyli osoba, której dane widnieją na fakturze w polu Nabywca. Kliknij tutaj, aby zobaczyć jakie dane możesz zmienić za pomocą noty korygującej.

Nota korygująca służy tylko do korygowania pomyłek na Fakturze VAT. Aby kolejne PRO FORMY i Faktury VAT zawierały poprawne dane, pamiętaj o ich aktualizacji w Panelu Klienta home.pl.

Jak poprawić dane nabywcy usługi w Panelu Klienta home.pl?

W przypadku nowej platformy home.pl, jeśli chcesz zmienić dane adresowe dla swojego konta (np.: ulica, numer lokalu, miejscowość, kraj), to wymagany jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Więcej informacji o zmianie danych kontaktowych w Panelu klienta (na nowej platformie home.pl) znajdziesz pod tym adresem.

Pamiętaj, że zmiana danych nabywcy w Panelu Klienta home.pl pozwala na edycje tylko następujących danych: ulica, numer lokalu, miejscowość, kraj.

Zmiana takich danych jak: status prawny, imię i nazwisko, PESEL, REGON, NIP możliwa jest podczas procedury cesji. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o cesji w home.pl.

Jak zmienić dane nabywcy w Panelu klienta na poprzedniej platformie home.pl?

  1. Aby poprawić dane nabywcy zaloguj się w Panelu Klienta home.pl do usługi z uprawnieniami administracyjnymi.

    Panel Klienta - Zaloguj się do Panelu Klienta

  2. Na pulpicie wybierz opcje “Zmień dane Abonenta”.
    Panel Klienta - Profil - Wybierz opcję Zmień dane Abonenta
  3. Wprowadź aktualne dane w formularzu zmiany danych Abonenta usługi.
    Panel Klienta - Profil - Zmień dane Abonenta - Wprowadź aktualne dane w formularzu zmiany danych Abonenta usługi
  4. Zatwierdź zapisane zmiany klikając przycisk “Zapisz”.
WAŻNE! Jeśli chcesz wykonać zmianę danych (na przyszłych fakturach) na innego abonenta, możesz skorzystać z możliwości zmiany danych abonenta (cesja).

Jakie elementy faktury VAT mogę poprawić notą korygującą?

Notę korygującą możesz sporządzić, gdy pomyłka dotyczy:

  • danych nabywcy lub oznaczenia towaru/usługi lub gdy dane są niepełne,
  • jeśli jesteś osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, to notą korygującą, możesz również skorygować dane z faktury VAT z osoby fizycznej na swoją działalność gospodarczą.
WAŻNE! Więcej informacji na temat noty korygującej znajdziesz pod tym adresem.

Jakie elementy musi zawierać nota korygująca?

Nota korygująca powinna zawierać co najmniej:

  • nazwę “NOTA KORYGUJĄCA“,
  • numer kolejny i datę jej wystawienia,
  • imiona i nazwiska albo nazwy bądź nazwy skrócone wystawcy noty i wystawcy faktury albo faktury korygującej oraz ich adresy i numery identyfikacji podatkowej,
  • dane zawarte w fakturze, której dotyczy nota korygująca,
  • wskazanie treści korygowanej informacji oraz treści prawidłowej.

Gdzie wysłać notę korygującą, aby trafiła do home.pl?

Wyślij skan/zdjęcie noty na adres e-mail: noty@home.net.pl

Jeśli preferujesz tradycyjną formę dostarczania dokumentów, oryginał oraz kopię noty korygującej wyślij do wystawcy Faktury VAT (czyli do home.pl) za pośrednictwem poczty tradycyjnej na poniższy adres:

home.pl S.A.
Zbożowa 4
70-653 Szczecin

Z chwilą akceptacji przez home.pl treści noty, podpisana kopia zostanie do Ciebie (wystawcy noty) odesłana pocztą tradycyjną.

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub