Jak skonfigurować TeamViewer w ramach Pomocy Premium?

Szybki hosting dla WordPressa

W ramach świadczonej Pomocy Premium, klienci korzystający ze wsparcia technicznego home.pl mogą uzyskać pomoc zdalną za pośrednictwem aplikacji TeamViewer.

Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o Pomocy Premium

W ramach oferty pomocy zdalnej, za pośrednictwem dedykowanej aplikacji uruchamianej na komputerze klienta, konsultant wsparcia technicznego może sterować urządzeniem/komputerem Klienta i dokonać niezbędnych zmian – bez względu na dzielącą odległość. Konsultant home.pl za pośrednictwem ekranu zdalnego może krok po kroku pokazać jak rozwiązać problem, skonfigurować program pocztowy lub skonfigurować inną usługę (np. domenę). 

Wszystkie przeprowadzane czynności są cały czas widoczne na ekranie Twojego urządzenia/komputera i w każdej chwili możesz je przerwać, np. wyłączając dostęp konsultantowi.

Pomoc zdalna realizowana jest tylko i wyłącznie przez dedykowany zespół specjalistów. Aby uniknąć niebezpiecznych sytuacji związanych z dostępem niepowołanych osób do urządzenia/komputera Klienta, pomoc zdalna realizowana jest tylko podczas aktywnej rozmowy z konsultantem home.pl. Podczas korzystania z aplikacji TeamViewer, połączenie jest szyfrowane i dodatkowo chronione hasłem, które otrzymasz od pracownika home.pl podczas kontaktu. 

Pomoc zdalna to rewolucyjna forma pomocy jaką świadczy home.pl, dzięki niej zarządzanie i obsługa zarejestrowanych usług jest jeszcze prostsza.

W jaki sposób uruchomić aplikację pomocy zdalnej?

Jeśli posiadasz aktywną (opłaconą) usługę Pomocy Premium, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Podczas rozmowy z konsultantem, jeśli zajdzie taka konieczność, możesz zostać poproszony lub sam możesz poprosić o nawiązanie połączenia za pośrednictwem ekranu zdalnego.

Pomoc zdalna jest stosowana, aby przyśpieszyć i/lub dokończyć, np. konfigurację programu pocztowego czy zmianę ustawień usługi w home.pl.
  1. Podczas rozmowy na adres e-mail wskazany jako kontaktowy (lub inną drogą, w zależności od preferowanego kanału komunikacji) otrzymasz wiadomość zawierającą link do aplikacji,
    Kanał komunikacji - Chat - Odbierz wiadomość zawierającą link do aplikacji
  2. Nie musisz wykonywać żadnych dodatkowych czynności, wystarczy że uruchomisz otrzymane od konsultanta łącze (link) i pobieranie aplikacji TeamViewer zostanie automatycznie rozpoczęte,
    TeamViewer - Uruchom łącze i pobierz aplikacje
  3. Pobierz aplikację na dysk komputera, zatwierdzając przyciskiem “Zapisz plik” (zależy od użytej przeglądarki),
  4. Uruchom pobraną aplikację. Jeśli korzystasz z przeglądarki Mozilla Firefox, zapisane pliki będą widoczne po kliknięciu przycisku Pobrane (strzałka w prawym górnym rogu ekranu)TeamViewer - Przeglądarka internetowa - Pobrane - Uruchom pobraną aplikację
  5. W przypadku pytania o bezpieczeństwo, wyraź zgodę na uruchomienie aplikacji. Aplikacja jest bezpieczna, połączenie pomiędzy konsultantem i klientem jest w pełni szyfrowane podczas pomocy zdalnej.
  6. Po uruchomieniu aplikacji, w oknie zostaną wyświetlone podstawowe informacje o zaplanowanym już połączeniu z konsultantem.
    • W polu “Kod sesji” znajduje się numer sesji, za pomocą którego połączysz się z odpowiednim konsultantem. Numeru sesji nie możesz zmienić, każde łącze/link otrzymane od konsultanta home.pl do aplikacji TeamViewer, korzysta z unikalnego kodu sesji.
    • W polu “Podaj nazwę” możesz wpisać swoje imię lub pseudonim.

    TeamViewer - Helpdesk home.pl - Wpisz kod sesji i nazwę aby zaplanować połączenie z konsultantem

  7. Po uruchomieniu aplikacji, poczekaj chwile na zaproszenie od konsultanta home.pl do zdalnej pomocy. Po wyświetleniu okna z zaproszeniem, zaakceptuj je, klikając przycisk “Zezwól”. W tym momencie zostanie nawiązane połączenie z konsultantem home.pl za pośrednictwem pulpitu zdalnego.
    TeamViewer - Helpdesk home.pl - Zaproszenie od konsultanta - Zaakceptuj zaproszenie, klikając przycisk Zezwól
  8. Podczas rozmowy z konsultantem ustalisz dalsze szczegóły odnośnie świadczonej pomocy zdalnej.
    Podczas korzystania z połączenia zdalnego, zarówno konsultant oraz klient mogą sterować komputerem. Aby pomoc przebiegała sprawnie, sugerujemy, aby na czas połączenia zdalnego nie wykonywać innych prac na komputerze, pozostawiając mysz i klawiaturę komputera w bezruchu.

Podczas trwającej pomocy zdalnej możesz wysyłać wiadomości tekstowe lub zakończyć sesję

Aplikacja TeamViewer służąca do obsługi pomocy zdalnej, oferuje też dodatkowe funkcjonalności, które mogą zainteresować naszych klientów. Przykładowo, możesz skorzystać z funkcji czata, aby wkleić konsultantowi krótką wiadomość tekstową, np. wymagane do konfiguracji hasło dostępu. Klient może też w każdej chwili włączyć/wyłączyć możliwość sterowania swoim urządzeniem/komputerem przez konsultanta home.pl.
TeamViewer - Helpdesk home.pl - Skorzystaj z funkcji czata, aby wkleić konsultantowi krótką wiadomość tekstową

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
Office 365
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Office 365
OneDrive
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub