Zmiana danych abonenta (cesja)

Cesja (zmiana danych abonenta) to proces umożliwiający przeniesienie praw własności do wybranych usług w home.pl na inny podmiot (inna osoba fizyczna lub firma).

Przykład: Jeśli Jan Nowak posiada usługę w home.pl (np. domenę) o nazwie “mojsklep.pl” i chce odstąpić tę domenę Markowi Kowalskiemu, to obaj Panowie muszą podpisać dokument cesji, a następnie odesłać dokument do home.pl. Nowak może też skorzystać z tzw. cesji elektronicznej.

Sugerujemy korzystanie z cesji elektronicznej, ponieważ jest to bezpłatna oraz najszybsza metoda zmiany danych abonenta dla usługi w home.pl. Jeśli z jakiegoś powodu nie możesz wykonać cesji elektronicznej, spróbuj z procedurą cesji premium (dodatkowo płatna oraz wymaga dostarczenia podpisanych dokumentów).

Proces zmiany danych abonenta krok po kroku (cesja elektroniczna)
Szczególnym powodem wykonania cesji jest zmiana wrażliwych danych Abonenta (imię i nazwisko, PESEL, REGON, NIP), które identyfikują Abonenta. Jeśli dane te są nieaktualne lub nieprawidłowe, to ich zmiana jest możliwa tylko i wyłącznie w ramach cesji.

  • Cesja powoduje zmianę danych nabywcy na fakturach VAT i fakturach PRO FORMA.
  • W przypadku niektórych domen cesja (zmiana danych abonenta) nie jest bezpłatna – szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz pod tym adresem.
WAŻNE! Zmiana nazwy firmy (gdy REGON i NIP pozostają bez zmian) możliwa jest po autoryzacji Klienta oraz jest operacją bezpłatną. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, aby zmienić nazwę firmy dla Twojego konta.

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie