Aktualizacja usługi eKsięgowość – 25.01.2017

Informujemy, że w dniu dzisiejszym, 25 stycznia 2017 roku, o godzinie 23:00 rusza aktualizacja usługi eKsięgowość.
Aktualizacja oznaczona jest numerem 2.6.1.

Aktualizacja wdrażana będzie sukcesywnie w czasie następnych 2 godzin od jej rozpoczęcia (planowany czas wykonania i zakończenia prac).

Pragniemy jednocześnie zapewnić, że w czasie wykonywania aktualizacji, wszystkie usługi dostępne w ramach naszej sieci pozostaną aktywne. W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usługi, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Jeśli masz dodatkowe pytania odnośnie wprowadzanych zmian oraz konfiguracji i obsługi sklepu, zapraszamy także do korzystania z forum dyskusyjnego.

Aktualizacja obejmuje następujące zmiany:

Nowe funkcje w aktualizacji:

  • Rejestr operacji – wszystkie operacje takie jak logowania, generowanie dokumentów, edycja, wysyłanie, itp. zapisują się w logu widocznym dla Użytkowników.
  • Domyślne uwagi do faktur – w ustawieniach można zdefiniować domyślny tekst, który będzie widoczny na każdej fakturze.
  • Ewidencja sprzedaży dla podmiotów zwolnionych z VAT
  • Faktury w języku angielskim

Usprawnienia:

  • Automatyczna zmiana kursu waluty po zmianie daty kursu
  • Możliwość definiowania wielu kont bankowych, numery BIC/SWIFT, konta walutowe Zakładka Ustawienia → Faktury, nowe konto można też dodać z poziomu formularza faktury.
  • Zapisywanie w rekordzie klienta adresu e-mail wpisanego do formularza wysyłki e-mail dokumentu
  • Podgląd dokumentu magazynowego – dodano link do powiązanej faktury VAT.
  • Lista dok. magazynowych – w menu kontekstowym dokumentu dodano opcję “Wyślij”
  • Lista faktur – dodano multiakcję “Pobierz zip”