Microsoft Excel: jak korzystać z funkcji wprowadzania danych pismem? ✍🏻

Microsoft Excel do tej pory był używany głównie przez użytkowników komputerów stacjonarnych i laptopów. Mimo wielu funkcjonalności i potężnej mocy obliczeniowej, program wymagał ręcznego wpisywania danych do arkuszy. Użytkownicy szukali rozwiązań do zapisywania informacji, które nadawałby się na przykład na szybkie spotkania czy rozmowy.Microsoft ulepsza funkcję wpisywania tekstu i danych w Excel

Microsoft znalazł rozwiązanie, ulepszając funkcję odręcznej edycji danych w programie Excel. Pozwoli ona na łatwe dodawanie, edycję czy usuwanie tekstu lub liczb za pomocą pióra. Funkcjonalność wejdzie w życie wiosną 2020 zarówno w wersji desktopowej jak i przeglądarkowej pakietu Office 365. Dzięki niej zarówno użytkownicy domowi jaki i pracownicy otrzymają ergonomiczne rozwiązanie na smartfony i tablety, które pozwoli na pracę w każdych warunkach.

Microsoft 365 z polskim wsparciem technicznym

W pakiecie posiadasz zawsze aktualną wersję wszystkich aplikacji pakietu, takich jak Word, Excel, Outlook i innych. Przechowuj bezpiecznie pliki w chmurze, dziel się danymi i pracuj zdalnie z każdego miejsca. 

Poznaj Microsoft 365
Microsoft 365 Business Standard Dodaj do koszyka