Jak zalogować się do Poczty home.pl?

Jak w Poczcie home.pl zalogować się do skrzynki e-mail? Jak wylogować się z serwisu Poczta home.pl? Jak ustawić automatyczne wylogowanie z Poczty home.pl? Pod adresem: https://poczta.home.pl możesz w każdej chwili zalogować... Czytaj więcej >>

Jak zmienić hasło w home.pl?

Poznanie obecnego hasła dostępu, np. podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta home.pl jest niemożliwe. W sytuacja zapomnienia hasła do usług home.pl, istnieje możliwość jego zmiany na inne. W home.pl pojęcie... Czytaj więcej >>

Jak przypisać domenę do serwera w Panelu klienta?

Jak przypisać domenę do serwera? Jak przypisać domenę do serwera (dla zaawansowanych)? Znajdziesz tutaj instrukcje jak przypisać domenę do hostingu na nowej platformie home.pl. Jak przypisać domenę do serwera na poprzedniej... Czytaj więcej >>

Jak dodać skrzynkę e-mail na hostingu?

[alert style="info"]Znajdziesz tutaj instrukcje jak utworzyć skrzynkę e-mail na nowej platformie home.pl. Jak utworzyć skrzynkę e-mail na poprzedniej platformie home.pl?[/alert] Za pośrednictwem Panelu Klienta home.pl możesz utworzyć skrzynki e-mail, które... Czytaj więcej >>

Jak zalogować się do Panelu klienta home.pl?

Poradnik video: Jak zalogować się do Panelu Klienta w home.pl? Instrukcja: Jak zalogować się do Panelu Klienta home.pl? Ile trwa sesja zalogowanego użytkownika w Panelu Klienta home.pl? Nie mogę zalogować się... Czytaj więcej >>

Kategoria:

Integracje

Artykuły w kategorii: Integracje

Integracja z Gemius ShopMonitor

Gemius to polska firma badawcza działająca na rynku od ponad 14 lat, system ShopMonitor jest natomiast rezultatem wieloletnich analiz rynku e-commerce. Dla tego, bardzo dynamicznie rozwijającego się rynku, zaistniała potrzeba...

Jak wstawić Google Analytics typu eCommerce?

Skonfiguruj konto Google Analytics - https://www.google.com/analytics/web/. Więcej informacji na temat konfigurowania śledzenia e-commerce w Google Analytics znajdziesz pod tym adresem. W Panelu sklepu, w opcji menu Konfiguracja -> Integracje ->...

Integracja sklepu z Google Merchant Center

Jak uruchomić integrację Google Merchant Center ze sklepem eSklep? Co zrobić, jeśli nie są wczytywane żadne produkty? Google Merchant Center to usługa pozwalająca na reklamę produktów Twojego sklepu w wyszukiwarce...

Ustawienia dostępności produktu w Google Merchant Center

W przypadku każdej integracji z porównywarkami cenowymi, zewnętrzne systemy identyfikują i przetwarzają dane pobrane ze sklepu na potrzeby własnego systemu prezentacji produktów. Google Merchant Center jest porównywarką cenową, która do...

Jak dodać przycisk “Lubię” to lub LikeBox?

Sklep internetowy eSklep pozwala na integrację z największym serwisem społecznościowym na świecie. Integracja pozwala na umieszczenie przycisków Lubię to! oraz Wyślij, a także umieszczenie sekcji komentarz z Facebooka na karcie...

Integracja z usługą Paczkomaty Inpost

Wprowadzenie Jak zintegrować sklep eSklep z systemem Paczkomaty Inpost? Jak utworzyć przesyłkę do otrzymanego zamówienia? W jaki sposób klient będzie mógł wybrać paczkomat, w którym odbierze przesyłkę? Wprowadzenie Sklep internetowy...

Jak uzyskać bezpłatny certyfikat SSL dla eSklep Premium?

Chroń klientów i swój sklep internetowy! Już na starcie masz możliwość skorzystać z bezpłatnego certyfikatu HomeSSL na pierwszy rok użytkowania. HomeSSL jest znakomitym rozwiązaniem do ochrony sklepów internetowych. Chroni formularze...

Jak włączyć płatności on-line eCard w sklepie?

Przez cały okres korzystania z usługi masz możliwość realizacji transakcji elektronicznych na preferencyjnych warunkach! Dzięki współpracy z eCard oferujemy Ci atrakcyjne warunki dokonywania rozliczeń on-line. Prowizja w przypadku płatności kartami...

Jak zintegrować sklep z serwisem wFirma.pl?

Oprogramowanie eSklep może zostać zintegrowane z serwisem księgowym wFirma.pl. Serwis wFirma.pl udostępnia wszystkie niezbędne narzędzia do prowadzenia samodzielnej księgowości. Dzięki systemowi w łatwy sposób można wyliczyć wszelkie zobowiązania podatkowe, gromadzić...

Jak zarejestrować konto na Facebooku?

Rejestracja konta na Facebooku pozwoli Ci na utworzenie strony Fanpage, dzięki której w jednym miejscu będziesz mógł informować swoich klientów o wydarzeniach związanych z Twoim sklepem (np. nadchodzące oferty promocyjne,...

Tanie pozycjonowanie – wysoka pozycja w Google

Wyszukiwarki stanowią dziś główne źródło informacji dla większości użytkowników Internetu. To tutaj skierowane są pierwsze kroki osób poszukujących konkretnych produktów. Dlatego też tak ważnym elementem jest pokazywanie swojej oferty na...

Jak dodać administratora z dostępem do WebAPI?

Aby używać mechanizmu WebAPI, należy utworzyć odpowiednie konto administratora. W tym celu: Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do opcji menu KONFIGURACJA...

Jak dodać przycisk Google+ przy produktach?

W celu wstawienia przycisku +1 stworzonego przez Google: Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do opcji menu KONFIGURACJA --> WYGLĄD --> AKTYWNY...

Jak wystawić produkt na aukcję Allegro?

Za pomocą Panelu sklepu możesz wystawić oferowane produkty na aukcjach Allegro. Pozwoli Ci to dotrzeć z Twoją ofertą do jeszcze większej liczby Klientów! Przed wystawieniem produktu na aukcję, należy skonfigurować...

Jak dołączyć dodatkowe opcje do przesyłki Apaczka?

Przejdź do sekcji Zamówienia a następnie wybierz opcję Utwórz przesyłkę dla wybranego zamówienia: W kolejnym kroku przejdź do przygotowania przesyłki w tym zaznacz dodatkowe opcje, np: zwrot dokumentów - przydatne...

Integracja z Apaczka.pl

  Dzięki integracji z systemem Apaczka.pl wszystkim użytkownikom naszych sklepów internetowych oferujemy znakomite ceny usług czołowych firm kurierskich. Apaczka.pl jest w stanie dostarczyć przesyłkę do każdego miejsca w Polsce i...

Jak utworzyć przesyłkę dla Apaczki?

Chcąc wysłać zamówione przez klienta produkty za pośrednictwem systemu Apaczka.pl, konieczne jest utworzenie tzw. przesyłki. Przesyłka jest jednocześnie listem przewozowym, po którym nadana paczka będzie identyfikowana. Dzięki integracji z systemem...

Jak zintegrować sklep z e-Nadawcą Poczty Polskiej?

Wprowadzenie Jak zintegrować sklep internetowy eSklep z systemem Elektroniczny Nadawca? Jak utworzyć przesyłkę do zamówienia korzystając z integracji? Wprowadzenie Elektroniczny Nadawca to narzędzie usprawniające i automatyzujące proces nadawania przesyłek pocztowych...
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub
Zaufało nam już 375 tysięcy Klientów

Od ponad 20 lat budujemy polski Internet i bezustannie rozwijamy nasze usługi. Współpracując z innymi liderami w swoich dziedzinach, tworzymy unikalne rozwiązania na skalę europejską.