- Działanie i konfiguracja funkcji catch-all.
- Zmiana ustawień funkcji catch-all na serwerze
- Zmiana ustawień funkcji catch-all w domenie
Działanie i konfiguracja funkcji catch-all
Ustawienia catch-all możesz zmienić na domenie oraz serwerze. Jeśli domena przypisana jest do serwera, na którym znajdują się skrzynki e-mail, wtedy ustawienia catch-all należy zmienić zarówno przy domenie jak i przy hostingu. Aby funkcja catch-all działała, konieczna jest zmiana parametru przy 2 usługach zgodnie z poniższym schematem.
Czy funkcja catch-all jest włączona na serwerze? | Czy funkcja catch-all jest włączona na domenie? | Co się stanie z wiadomością wysłaną na nieistniejący adres e-mail? |
---|---|---|
TAK | TAK | Zostanie dostarczony na adres nazwa_serwera@home.pl * |
TAK | NIE | Nie zostanie dostarczony. Nadawca otrzyma zwrotną wiadomość e-mail z informacją, że nie ma takiego użytkownika (adresu e-mail) |
NIE | TAK | Nie zostanie dostarczony. Nadawca otrzyma zwrotną wiadomość e-mail z informacją, że nie ma takiego użytkownika (adresu e-mail) |
NIE | NIE | Nie zostanie dostarczony. Nadawca otrzyma zwrotną wiadomość e-mail z informacją, że nie ma takiego użytkownika (adresu e-mail) |
Zmiana ustawień catch-all na serwerze w home.pl
Za pośrednictwem Panelu klienta home.pl możesz zmienić ustawienia funkcji catch-all dla serwera:
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij sekcję menu: Usługi WWW, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Kliknij nazwę wybranego serwera, a następnie znajdź sekcję konta e-maili wybierz przycisk Opcje i Filtr antyspamowy.
- Na wyświetlonym ekranie włącz catch-all.
Jak zmienić ustawienia catch-all na domenie w home.pl?
Za pośrednictwem Panelu klienta home.pl możesz zmienić ustawienia funkcji catch-all dla domeny:
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- W sekcji Usługi WWW (analogicznie jak w instrukcji wyżej) przejdź do ustawień serwera, a w sekcji Przypisane domeny kliknij we Wszystkie.
- Kliknij nazwę domeny, w obrębie której chcesz włączyć opcję catch-all. Edytuj jej ustawienia.
- W sekcji Obsługa poczty, włącz catch-all.
Jeśli chcesz przekierować wiadomości e-mail, na inny adres poczty, niż konto głównego serwera, zaloguj się na główną skrzynkę poczty e-mail (serwer123456@home.pl) i ustaw odpowiednie przekierowanie poczty. Hasło dostępu do tej skrzynki e-mail nadawane jest po uruchomieniu samej usługi, zgodnie tym artykułem.
Bezpieczna Poczta e-mail
2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.