W ramach Pomocy Premium możesz skorzystać z autoryzowanego czata technicznego (zwanego Czatem Premium), dzięki któremu będziesz mógł przez całą dobę skontaktować się z konsultantem home.pl i zgłosić kwestie, które wymagają autoryzacji klienta.
Aby skorzystać z Czata Premium w home.pl:
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Po zalogowaniu do Panelu klienta, kliknij sekcję menu: Centrum Pomocy -> Kanały komunikacji, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Na wyświetlonym ekranie znajdź sekcję: Chat i wiadomości i kliknij przycisk Rozpocznij rozmowę.
Jak uruchomić Czat Premium w Panelu klienta na nowej platformie?
Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o uruchamianiu czata premium w Panelu klienta na nowej platformie home.pl.
Dedykowane wsparcie IT i megarabaty!
Pomoc Premium dedykujemy najbardziej wymagającym Klientom home.pl. Powiedz, co możemy dla Ciebie zrobić i oszczędzaj czas.