Do czego służy Pulpit w Panelu Klienta home.pl?

Najlepszy hosting dla stron WWW

Logowanie do Panelu Klienta home.pl przeprowadzane jest za pomocą loginu w postaci adresu e-mail. Po poprawnym zalogowaniu, wyświetlany jest ekran powitalny (czyli tzw. pulpit), na którym wyświetlane są wszystkie najważniejsze informacje o koncie klienta, np. stan płatności oraz status zarejestrowanych usług w home.pl. Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o procesie logowania do Panelu Klienta home.pl.Panel Klienta home.pl - Przejdź do sekcji menu Pulpit

Za pomocą Panelu Klienta home.pl możesz m.in.:

  • zarządzać płatnościami za zarejestrowane usługi oraz ich ustawieniami,
  • sprawdzić wygenerowane faktury oraz inne dokumenty (np. dokumenty płatności oraz zwroty),
  • zarejestrować kolejną usługę (np. domenę lub hosting),
  • zarządzać właściwymi oraz kontaktowymi danymi abonenta.

Panel Klienta home.pl został zaprojektowany w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić zarządzanie usługami. Panel Klienta home.pl umożliwia zarządzanie wszystkimi usługami w jednym miejscu, np. zmiana konfiguracji, realizacji płatności czy pobieranie faktur. Zawartość sekcji menu Pulpit może być różna (w zależności od usług, które posiadasz na danym koncie).

Pierwszą sekcją, którą zobaczysz po poprawnym zalogowaniu do Panelu Klienta home.pl jest Pulpit. Służy on do wyświetlania najważniejszych informacji na temat usług dostępnych w Panelu Klienta home.pl, np. zamówienia dodatkowych usług, informacje o płatnościach czy sprawdzenie aktualnego statusu usług. Pulpit jest więc miejscem, w którym “na skróty” wyświetlane są informacje o najważniejszych operacjach realizowanych w Panelu Klienta home.pl (czyli najważniejsze powiadomienia o Twoich usługach).

W dwóch pierwszych wierszach wyświetlane są najważniejsze powiadomienia dotyczące Twoich usług. Klikając poszczególne boksy lub przyciski akcji (np. Odnów lub Zobacz), zostaniesz przeniesiony do wybranych sekcji w Panelu Klienta home.pl, gdzie dokonasz dalszych zmian lub podejrzysz aktualny status usługi lub płatności.

Powiadomienia informacyjne (żółte ramki) wyświetlane na Pulpicie mogą zostać zamknięte za pomocą krzyżyka. Są to powiadomienia tymczasowe, które jedynie przypominają o ważnych wydarzeniach, np. dacie wygaśnięcia usługi. 

Oprócz powiadomień, czyli tymczasowych modułów wyświetlających informacje na temat usług i płatności, na Pulpicie wyświetlane są również stałe moduły, które wyświetlają się zawsze. Niektóre z tych stałych modułów dostępne są w momencie, gdy posiadasz zarejestrowaną odpowiednią usługę (np. moduł Kreator WWW wyświetlany jest w sytuacji, jeśli posiadasz na swoim koncie usługę Kreatora WWW). Przykładowe stałe moduły to:

  • Użytkownicy – wyświetla liczbę użytkowników utworzonych w Panelu Klienta home.pl oraz pozwala przejść do tworzenia nowego użytkownika, który będzie posiadał dostęp do Panelu Klienta home.pl.
  • Skrzynka e-mail – wyświetla listę utworzonych skrzynek e-mail na serwerze oraz pozwala przejść do tworzenia nowej skrzynki e-mail.
  • Hosting – wyświetla listę Twoich serwerów (tzw. hosting) i pozwala przejść do ich zarządzania.
  • Certyfikaty SSL – pozwala przejść do sekcji Certyfikaty SSL, która służy do zarządzania certyfikatami.
  • Cloud infrastructure – pozwala przejść do sekcji służącej do zarządzania serwerami typu Cloud Server.
  • Kreator WWW – pozwala przejść do sekcji służącej do zarządzania Kreatorem WWW.
  • Open-Xchange – pozwala przejść do sekcji służącej do zarządzania licencjami Open-Xchange (Poczta e-mail).
    Jeżeli standardowa aplikacja do obsługi poczty e-mail już Ci nie wystarcza, a potrzebujesz spójnej platformy do wymiany kontaktów, dokumentów, danych z kalendarzy pomiędzy użytkownikami Twoich skrzynek e-mail – to skorzystaj z Open-Xchange.
  • Faktury – wyświetla informacje o fakturach nieopłaconych oraz o należnościach, które należy opłacić. Po kliknięciu, pozwala przejść do listy wszystkich faktur.
  • Sklep – pozwala przejść do sekcji, która umożliwia zarejestrowanie nowych usług w home.pl.
  • Domeny – wyświetla ilość wszystkich domen dodanych do Panelu Klienta home.pl oraz pozwala przejść do sekcji Domeny, która umożliwia zarządzanie domenami.
W Panelu Klienta home.pl w prawym górnym rogu ekranu pod ikoną “Dzwonka” dostępne są powiadomienia, które dotyczą Twojego konta w home.pl. Kliknij ikonę “dzwonka”, aby rozwinąć listę ostatnich powiadomień. Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o powiadomieniach w Panelu Klienta home.pl.

Bezpieczny hosting dla Twojej strony WWW

Przygotowaliśmy miejsce, w którym Twoja strona WWW i poczta e-mail będą się czuły komfortowo.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Częste pytania
Narzędzia
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Konfiguracja programów pocztowych
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
Office 365
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne Usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów oraz analizowanie błędów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Office 365
OneDrive
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Wizyta - system rezerwacji
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Akademia home.pl
Poradniki do pobrania
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Kurs mod_rewrite
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Dropbox
Cloud Email Xchange
Dropsuite
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub