Do czego służy Pulpit w Panelu klienta home.pl?

Logowanie do Panelu klienta home.pl przeprowadzane jest za pomocą loginu w postaci adresu e-mail. Po poprawnym zalogowaniu, wyświetlany jest ekran powitalny (czyli tzw. pulpit), na którym wyświetlane są wszystkie najważniejsze informacje o koncie klienta, np. stan płatności oraz status zarejestrowanych usług w home.pl.

SPIS TREŚCI

Jakie operacje mogę wykonać w Panelu klienta home.pl?

Za pomocą Panelu klienta home.pl możesz m.in.:

  • zarządzać płatnościami za zarejestrowane usługi oraz ich ustawieniami,
  • sprawdzić wygenerowane faktury oraz inne dokumenty (np. dokumenty płatności oraz zwroty),
  • zarejestrować kolejną usługę (np. domenę lub hosting),
  • zarządzać właściwymi oraz kontaktowymi danymi abonenta.
[/accordion_block][/accordion]
Panel klienta home.pl został zaprojektowany w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić zarządzanie usługami. Panel klienta home.pl umożliwia zarządzanie wszystkimi usługami w jednym miejscu, np. zmiana konfiguracji, realizacji płatności czy pobieranie faktur. Zawartość sekcji menu Pulpit może być różna (w zależności od usług, które posiadasz na danym koncie).

Co znajdę na pulpicie w panelu klienta home.pl?

Panel klienta home.pl - Przejdź do sekcji menu Pulpit

Pierwszą sekcją, którą zobaczysz po poprawnym zalogowaniu do Panelu klienta home.pl jest Pulpit. W każdym momencie możesz do niego wrócić, wybierając przycisk z napisem Pulpit w menu po lewej stronie ekranu. Służy on do wyświetlania najważniejszych informacji na temat usług dostępnych w Panelu klienta home.pl, np. zamówienia dodatkowych usług, informacje o płatnościach czy sprawdzenie aktualnego statusu usług. Pulpit jest więc miejscem, w którym „na skróty” wyświetlane są informacje o najważniejszych operacjach realizowanych w Panelu klienta home.pl (czyli najważniejsze powiadomienia o Twoich usługach).

  • W dwóch pierwszych kaflach na pulpicie są wyświetlane najważniejsze powiadomienia dotyczące Twoich usług:

    Wybierając jeden z kafli zostaniesz przeniesiony do wybranych sekcji w Panelu klienta home.pl, gdzie dokonasz dalszych zmian lub podejrzysz aktualny status usługi lub płatności.
    Powiadomienia informacyjne (żółte ramki) wyświetlane na Pulpicie mogą zostać zamknięte za pomocą krzyżyka. Są to powiadomienia tymczasowe, które jedynie przypominają o ważnych wydarzeniach, np. dacie wygaśnięcia usługi.
  • Oprócz powiadomień, czyli tymczasowych modułów wyświetlających informacje na temat usług i płatności, na Pulpicie wyświetlane są również stałe moduły, które wyświetlają się zawsze. Niektóre z tych stałych modułów dostępne są w momencie, gdy posiadasz zarejestrowaną odpowiednią usługę (np. moduł Kreator WWW wyświetlany jest w sytuacji, jeśli posiadasz na swoim koncie usługę Kreatora WWW). Przykładowe stałe moduły to:
    • Nieopłacone zamówienia – miejsce, gdzie dowiesz się jaki jest stan Twoich zamówień i w którym łatwo opłacisz zaległe rachunki.
    • Dokumenty – pozwala na weryfikację swoich zamówień i faktur, subskrypcji i zmianę metod płatności. To tu znajdziesz rejestr wszystkich działań, przeprowadzonych na Twoim koncie.
    • Promocje – tu sprawdzisz aktualne oferty promocyjne na usługi home.pl.
    • Moje zgody – w tym miejscu możesz zarządzać zgodami, np. na treści marketingowe,
    • Metody płatności – przejdź do ustawień płatności aby włączyć cykliczne opłacanie zamówień,
    • Wsparcie klienta – miejsce, w którym uzyskasz wsparcie techniczne i pomoc.
    • Użytkownicy – tu wyświetlisz użytkowników utworzonych w Panelu klienta home.pl oraz przejdziesz do tworzenia nowego użytkownika, który będzie posiadał dostęp do Panelu klienta home.pl.
    • Domeny – tu znajdziesz wszystkie domeny, dodane do Panelu klienta home.pl i będziesz mógł zarządzać swoimi domenami.
  • Ponadto, w zależności od posiadanych usług na swoim koncie mogą pojawić się dodatkowe moduły, np.
    • Ochrona WWW – tu włączysz ochronę dla swojej domeny – wystarczy, że wpiszesz jej nazwę w wolne pole i klikniesz przycisk: Włącz ochronę.
    • Rozrywka – pole z grami, filmami i muzyką. Tu znajdziesz wszystkie programy niezbędne do przyjemnego spędzania czasu.
    • Microsoft 365 – wybierz rozwiązanie od Microsoft, które ułatwi Ci pracę.
    • TeamViewer – łatwy sposób zamówienia usługi TeamViewer, pozwalającej na zdalny dostęp i kontrolę komputerów.
    • G Suite – tu znajdziesz pakiet aplikacji od Google do pracy online.
    • Usługi WWW – tu możesz zarządzać swoimi usługami – serwerem lub hostingiem.
    • Poczta – w tej sekcji możesz zarządzać swoimi skrzynkami email.

Sekcja Pulpit zawiera zbiór najważniejszych opcji i aktywności na Twoim koncie klienta w home.pl

W Panelu klienta home.pl w prawym górnym rogu ekranu pod ikoną: dostępne są powiadomienia, które dotyczą Twojego konta w home.pl. Kliknij ikonę, aby rozwinąć listę ostatnich powiadomień.

 

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie