Do czego służy Pulpit w Panelu Klienta home.pl?

Logowanie do Panelu Klienta home.pl przeprowadzane jest za pomocą loginu w postaci adresu e-mail. Po poprawnym zalogowaniu, wyświetlany jest ekran powitalny (czyli tzw. pulpit), na którym wyświetlane są wszystkie najważniejsze informacje o koncie klienta, np. stan płatności oraz status zarejestrowanych usług w home.pl. Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o procesie logowania do Panelu Klienta home.pl.

Za pomocą Panelu Klienta home.pl możesz m.in.:

  • zarządzać płatnościami za zarejestrowane usługi oraz ich ustawieniami,
  • sprawdzić wygenerowane faktury oraz inne dokumenty (np. dokumenty płatności oraz zwroty),
  • zarejestrować kolejną usługę (np. domenę lub hosting),
  • zarządzać właściwymi oraz kontaktowymi danymi abonenta.

Panel Klienta home.pl został zaprojektowany w taki sposób, aby maksymalnie ułatwić zarządzanie usługami. Panel Klienta home.pl umożliwia zarządzanie wszystkimi usługami w jednym miejscu, np. zmiana konfiguracji, realizacji płatności czy pobieranie faktur. Zawartość sekcji menu Pulpit może być różna (w zależności od usług, które posiadasz na danym koncie).

Pierwszą sekcją, którą zobaczysz po poprawnym zalogowaniu do Panelu Klienta home.pl jest Pulpit. Służy on do wyświetlania najważniejszych informacji na temat usług dostępnych w Panelu Klienta home.pl, np. zamówienia dodatkowych usług, informacje o płatnościach czy sprawdzenie aktualnego statusu usług. Pulpit jest więc miejscem, w którym “na skróty” wyświetlane są informacje o najważniejszych operacjach realizowanych w Panelu Klienta home.pl (czyli najważniejsze powiadomienia o Twoich usługach).

W dwóch pierwszych wierszach wyświetlane są najważniejsze powiadomienia dotyczące Twoich usług. Klikając poszczególne boksy lub przyciski akcji (np. Odnów lub Zobacz), zostaniesz przeniesiony do wybranych sekcji w Panelu Klienta home.pl, gdzie dokonasz dalszych zmian lub podejrzysz aktualny status usługi lub płatności.

Powiadomienia informacyjne (żółte ramki) wyświetlane na Pulpicie mogą zostać zamknięte za pomocą krzyżyka. Są to powiadomienia tymczasowe, które jedynie przypominają o ważnych wydarzeniach, np. dacie wygaśnięcia usługi. 

Oprócz powiadomień, czyli tymczasowych modułów wyświetlających informacje na temat usług i płatności, na Pulpicie wyświetlane są również stałe moduły, które wyświetlają się zawsze. Niektóre z tych stałych modułów dostępne są w momencie, gdy posiadasz zarejestrowaną odpowiednią usługę (np. moduł Kreator WWW wyświetlany jest w sytuacji, jeśli posiadasz na swoim koncie usługę Kreatora WWW). Przykładowe stałe moduły to:

  • Użytkownicy – wyświetla liczbę użytkowników utworzonych w Panelu Klienta home.pl oraz pozwala przejść do tworzenia nowego użytkownika, który będzie posiadał dostęp do Panelu Klienta home.pl.
  • Skrzynka e-mail – wyświetla listę utworzonych skrzynek e-mail na serwerze oraz pozwala przejść do tworzenia nowej skrzynki e-mail.
  • Hosting – wyświetla listę Twoich serwerów (tzw. hosting) i pozwala przejść do ich zarządzania.
  • Certyfikaty SSL – pozwala przejść do sekcji Certyfikaty SSL, która służy do zarządzania certyfikatami.
  • Cloud infrastructure – pozwala przejść do sekcji służącej do zarządzania serwerami typu Cloud Server.
  • Kreator WWW – pozwala przejść do sekcji służącej do zarządzania Kreatorem WWW.
  • Open-Xchange – pozwala przejść do sekcji służącej do zarządzania licencjami Open-Xchange (Poczta e-mail).
    Jeżeli standardowa aplikacja do obsługi poczty e-mail już Ci nie wystarcza, a potrzebujesz spójnej platformy do wymiany kontaktów, dokumentów, danych z kalendarzy pomiędzy użytkownikami Twoich skrzynek e-mail – to skorzystaj z Open-Xchange.
  • Faktury – wyświetla informacje o fakturach nieopłaconych oraz o należnościach, które należy opłacić. Po kliknięciu, pozwala przejść do listy wszystkich faktur.
  • Sklep – pozwala przejść do sekcji, która umożliwia zarejestrowanie nowych usług w home.pl.
  • Domeny – wyświetla ilość wszystkich domen dodanych do Panelu Klienta home.pl oraz pozwala przejść do sekcji Domeny, która umożliwia zarządzanie domenami.
W Panelu Klienta home.pl w prawym górnym rogu ekranu pod ikoną “Dzwonka” dostępne są powiadomienia, które dotyczą Twojego konta w home.pl. Kliknij ikonę “dzwonka”, aby rozwinąć listę ostatnich powiadomień. Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o powiadomieniach w Panelu Klienta home.pl.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub