Podczas zakupu usług w home.pl możesz skorzystać z kodów rabatowych uprawniających m.in. do obniżenia ceny usługi. Kody rabatowe przygotowywane są na specjalne promocje lub możesz je otrzymać w wiadomości e-mail i w czasie rozmowy telefonicznej. Kody rabatowe pozwalają na zakup usługi w obniżonej cenie lub wprowadzają dodatkowe bonusy, np. możliwość zakupu pakietu usług lub bezpłatna rejestracja wybranej usługi.
Jak użyć kodu rabatowego podczas składania nowego zamówienia?
Wybierz interesujące Cię usługi dodając je kolejno do koszyka. Podczaas finalizowania zamówienia możesz zmienić parametry wybranych usług – ilość sztuk, dodać usługi uzupełniające oraz wprowadzić kod rabatowy.
- Rejestracja usług home.pl realizowana jest za pośrednictwem serwisu www.home.pl. Po jego wyświetleniu, w jej górnej części wybierz kategorię produktów lub usług, które chcesz zamówić.
- Na stronie wybranej kategorii usług kliknij przycisk Wybieram, który znajduje się przy wybranej usłudze. Spowoduje to dodanie wybranej usługi do Twojego zamówienia.
- Na ekranie będziesz mógł wybrać okres rozliczeniowy dla zamawianej usługi (np. 1 miesiąc, 1 rok lub więcej). Po wybraniu okresu rozliczeniowego, kliknij czerwony przycisk Przechodzę do koszyka (po prawej stronie ekranu).
Jeśli chcesz kontynuować zakupy (np. dodać kolejne usługi do koszyka), kliknij link Wracam do zakupów i dodaj kolejne produkty do koszyka. Listę polecanych usług uzupełniających znajdziesz także poniżej obecnie wybranej usługi.
- Po kliknięciu przycisku Przechodzę do koszyka, na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie Twojego zamówienia. Na tym etapie nadal możesz dokonać zmiany, np. okresu rozliczeniowego. To czas, na który wykonasz pierwszą rejestrację.
- Skorzystaj z przycisku Masz kod promocyjny?, następnie podaj uzyskany wcześniej kod rabatowy. Kod rabatowy zadziała dla wcześniej dodanej do koszyka usługi.
- Sprawdź wyświetlone informacje i jeśli jesteś gotowy do sfinalizowania zamówienia, kliknij przycisk Zamów.
- Po kliknięciu przycisku: Zamów, zostanie wyświetlony ekran identyfikacji klienta, gdzie będziesz mógł:
- zalogować się do istniejącego konta w home.pl (jeśli jesteś klientem home.pl),
- lub utworzyć nowe konto w home.pl na firmę, lub osobę fizyczną (jeśli nie jesteś jeszcze klientem home.pl).
- W kolejnych krokach zalogujesz się lub utworzysz nowe kont, a następnie sfinalizujesz zamówienie. Przeczytaj więcej jak przebiega proces rejestracji usług, tworzenia nowego konta oraz logowania do Panelu klienta.