Zamów Microsoft Project i zdobądź dostęp do programu, dzięki któremu będziesz mógł zorganizować projekt i poprawić wydajność swojego zespołu. Microsoft Project pozwoli Ci na łatwe planowanie i zarządzanie projektami, określenie priorytetów działań i prognozowanie zapotrzebowania na zasoby. Oprogramowanie jest zawsze aktualne i bezpieczne dzięki rozwiązaniom chmurowym.
Jak zamówić Microsoft Project w home.pl?
Aby zamówić Microsoft Project, postępuj według instrukcji:
- Wejdź na stronę: https://home.pl/project-online/
- Wybierz wersję programu, która Cię interesuje (Plan 3 lub Plan 5), a następnie kliknij przycisk: Wybieram.
- Wybierz czas trwania abonamentu (1 miesiąc, 6 miesięcy lub 1 rok), a następnie kliknij przycisk: Dodaj do zamówienia.
- Możesz wrócić do dalszych zakupów (dodać do koszyka inną usługę), wybierając opcję: Wracam do zakupów. Jeśli chcesz przejść do realizacji zamówienia, wybierz przycisk: Przechodzę do koszyka.
- Będąc już w koszyku (możesz do niego też przejść, klikając ikonę koszyka w prawym górnym rogu naszej strony WWW), na ekranie zostanie wyświetlone wstępne podsumowanie zamówienia.
Kliknij przycisk: Zamów po prawej stronie, aby kontynuować.Jeśli posiadasz kupon promocyjny, kliknij: Masz kod promocyjny? (przycisk pod zamówieniem) i wpisz numer swojego kodu. Kody promocyjne otrzymują nasi klienci poprzez kanały marketingowe. - Na ekranie zostanie wyświetlony formularz rejestracji do panelu klienta. Wpisz adres e-mail – nasz system sprawdzi, czy istnieje on już w naszej bazie klientów. Jeśli będzie to nowy adres e-mail, zostaniesz przekierowany do rejestracji nowego konta w home.pl. Po wpisaniu hasła kliknij przycisk: Kontynuuj.
- Po przeprowadzonej identyfikacji klienta (logowanie do istniejącego konta lub rejestracja nowego), na ekranie zostanie wyświetlone właściwe podsumowanie zamówienia. Sprawdź wyświetlone informacje, wybierz metodę płatności i zaznacz checkboxy obok wszystkich zgód i regulaminów. Na koniec kliknij przycisk: Zamawiam i płacę.
- Po kliknięciu: Zamawiam i płacę, w zależności od wybranej metody płatności na ekranie zostaną wyświetlone następujące opcje:
-
- W przypadku wyboru metody płatności: Przelew online, zostaniesz przekierowany do zewnętrznego systemu płatności, który umożliwi natychmiastowe opłacenie zamówienia.
- W przypadku wyboru metody płatności: Płatność kartą, zostaniesz przekierowany do zewnętrznego systemu płatności, który umożliwi natychmiastowe opłacenie zamówienia.
- W przypadku wyboru metody płatności: Tradycyjny przelew, na ekranie zostanie wyświetlone potwierdzenie złożenia zamówienia. Znajdziesz w nim informacje o numerze rachunku bankowego, na który należy wykonać przelew za złożone zamówienie, dane odbiorcy, czyli home.pl oraz kwotę do opłaty.
Zamówione usługi nie są jeszcze aktywne. Usługa zostanie uruchomiona po zaksięgowaniu wpłaty.
- Po złożeniu zamówienia, w dolnej części ekranu zostaną wyświetlone dwa przyciski:
- Panel administracyjny – kliknij, aby przejść do Panelu klienta home.pl znajdującego się pod adresem: https://panel.home.pl
Za pomocą Panelu klienta możesz opłacić zamówienie, jeśli jeszcze go nie opłaciłeś. Sprawdź: jak opłacić usługę w panelu klienta home.pl.
- Baza wiedzy – kliknij, aby otworzyć stronę z dokumentacją dla naszych usług.
- Panel administracyjny – kliknij, aby przejść do Panelu klienta home.pl znajdującego się pod adresem: https://panel.home.pl
Sprawdź jak zarejestrować inne popularne usługi w home.pl
- Jak zarejestrować i uruchomić pocztę e-mail w home.pl?
- Porządkowanie poczty: jak zamówić usługę SaneBox?
- Tworzenie schematów graficznych: jak zamówić Microsoft Visio Online?
- Jak zarejestrować nową domenę w home.pl?
- Jak zarejestrować usługę ochrony antywirusowej?
- Jak zarejestrować usługę Dropsuite Backup?
- Księgowość dla firm: jak zamówić usługę Comarch ERP XT?