Jak zarejestrować nową usługę na stronie beta.home.pl?

Aby zarejestrować nową usługę w beta.home.pl przejdź na naszą stronę: https://beta.home.pl.

  1. W górnej części ekranu wybierz typ usługi, który chcesz zarejestrować (np. domena, serwer, sklep lub certyfikat SSL).
  2. Kliknij przycisk: Wybieram, który znajduje się pod wybranym pakietem usług.
  3. Do koszyka zostanie dodana wybrana usługa. Możesz kontynuować zakupy (np. dodając do koszyka dodatkową domenę) lub przejść do realizacji zamówienia.
  4. Będąc już w koszyku (możesz do niego przejść, klikając zieloną ikonę koszyka w prawym górnym rogu) na ekranie zostanie wyświetlone wstępne podsumowanie zamówienia. Kliknij przycisk: Zamów po prawej stronie, aby kontynuować.
    Jeśli posiadasz kupon promocyjny, kliknij: Masz kod promocyjny? (prawa strona ekranu) i wpisz numer kodu promocyjnego. Kody promocyjne otrzymują nasi klienci poprzez kanały marketingowe.
    Kliknij opcję: Okres, aby zmienić okres rozliczeniowy dla usługi. Jeśli zamówiona usługa to umożliwia, to możesz w tym miejscu wybrać 14 dniowy okres testowy.
  5. Na ekranie zostanie wyświetlony formularz identyfikacji. Wpisz adres e-mail – nasz system sprawdzi czy istnieje on już w naszej bazie klientów. Jeśli będzie to nowy adres e-mail, zostaniesz przekierowany do rejestracji nowego konta w beta.home.pl.
    • Jeśli podałeś istniejący adres e-mail, zostaniesz poproszony o hasło do tego istniejącego konta klienta.
    • Jeśli podałeś nieistniejący adres e-mail, zostaniesz przekierowany do rejestracji nowego konta klienta.
  6. Po przeprowadzonej identyfikacji klienta (logowanie do istniejącego konta lub rejestracja nowego konta), na ekranie zostanie wyświetlone właściwe podsumowanie zamówienia. Sprawdź wyświetlone informacje, wybierz: metodę płatności, zaznacz wszystkie zgody i regulaminy i kliknij przycisk: Zamawiam i płacę.
  7. Po kliknięciu: Zamawiam i płacę, w zależności jaką metodę płatności wybrałeś, na ekranie zostanie wyświetlone:
    • W przypadku wyboru metody płatności: Przelew online – zostaniesz przekierowany do zewnętrznego systemu płatności, który umożliwi natychmiastowe opłacenie zamówienia.
    • W przypadku wyboru metody płatności: Płatność kartą – zostaniesz przekierowany do zewnętrznego systemu płatności, który umożliwi natychmiastowe opłacenie zamówienia.
    • W przypadku wyboru metody płatności: Tradycyjny przelew – na ekranie zostanie wyświetlone potwierdzenie złożenia zamówienia. Znajdziesz w nim informacje o numerze rachunku bankowego, na który należy wykonać przelew za złożone zamówienie, dane odbiorcy, czyli home.pl oraz kwotę do opłaty.
      Zamówione usługi nie są jeszcze aktywne. Zamówione usługi zostaną uruchomione po zaksięgowaniu wpłaty. Przeważnie trwa to 2-3 dni. Otrzymasz e-mail z potwierdzeniem uruchomienia. Skorzystaj z danych podanych podczas zamówienia, aby móc rozpocząć korzystanie z zamówionych usług.
  8. Po złożeniu zamówienia, w dolnej części ekranu zostaną wyświetlone dwa przyciski:
    • Panel administracyjny – aby przejść do Panelu klienta znajdującego się pod adresem: https://panel.beta.home.pl 
      Za pomocą Panelu klienta możesz opłacić zamówienie, jeśli jeszcze go nie opłaciłeś.
    • Baza wiedzy – aby otworzyć stronę pod adresem: https://pomoc.home.pl/section/beta
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl