Jak przypisać usługę do użytkownika w Panelu klienta?

Na jednym koncie możesz posiadać wiele usług. Każdy dodany użytkownik z dostępem do Panelu klienta home.pl (z uprawnieniami administratora) posiada uprawnienia do zarządzania wszystkimi usługami, które zarejestrowane są na Twoim koncie. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak przypisać usługę (licencję) do użytkownika w Panelu klienta home.pl.

Możesz też utworzyć dodatkowych użytkowników oraz przypisać im uprawnienia do zarządzania konkretnymi licencjami, do których będzie miał dostęp (dotyczy tylko usług opartych na licencjach, np. Office 365Acronis Backup itp.).

Funkcja przydzielania użytkowników do poszczególnych licencji jest dostępna tylko wtedy, gdy posiadasz przy swoim koncie usługi, które mogą zostać w ten sposób przypisane do użytkownika (np. zakupione licencje).

Jak przypisać usługę do użytkownika w Panelu klienta?

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
  2. Kliknij sekcję menu: Użytkownicy, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Kliknij sekcję menu: Użytkownicy, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Na ekranie zostaną wyświetleni wszyscy użytkownicy konta. Kliknij nazwę użytkownika, dla którego chcesz zmienić ustawienia.
  4. W dolnej części ekranu w sekcji: Usługi użytkownika, będziesz mógł przypisać usługę do użytkownika (np. Acronis Backup lub Office 365).
    Jak przypisać usługę (np. Office 365, Acronis Backup) do użytkownika w Panelu klienta home.pl?
    Po zapisaniu zmian, wybrany użytkownik będziesz mógł zarządzać ustawieniami dla przypisanej do niego licencji.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie