- Jak zalogować się do Office 365?
- Jak zalogować się do panelu administratora Office 365?
- Jak zalogować się do centrum administracyjnego Office 365?
- Jak zalogować się do Panelu klienta Office365 w home.pl?
- Jak zmienić hasło do Panelu klienta Office 365? (zapomniałem hasła)
Przeczytaj jak zalogować się do usługi Office 365, którą zarejestrowałeś w home.pl.
Jak zalogować się do Office 365?
Jeśli posiadasz już konto z przypisaną licencją Office 365 i chcesz zalogować się usługi:
- Wejdź na stronę https://portal.office.com/
- Wprowadź swoje dane: adres email oraz hasło
- Po zalogowaniu otrzymasz dostęp do strony głównej usługi Office 365, z której możesz włączyć przeglądarkowe wersje aplikacji jak Word czy Excel oraz pobrać pakiet Office na swój komputer (jeśli pozwala na to Twoja licencja).
Jak zalogować się do panelu administratora Office 365?
Panel administracyjny odpowiedzialny za zarządzanie usługą Office 365, umożliwi dostęp między innymi do aplikacji, dodawania użytkowników, zarządzania licencją. Dane dostępowe będą dostępne w Panelu klienta panel.home.pl po opłaceniu zamówienia. W home.pl dostępne są dwie opcje logowania się i zarządzania swoimi subskrypcjami pakietu aplikacji Office 365.
Jak zalogować się do centrum administracyjnego Office 365?
Pierwszym sposobem logowania i zarządzania licencjami jest Panel administracyjny Microsoft. W nim możesz zarządzać ustawieniami swojej organizacji Office, dodawać oraz usuwać użytkowników oraz przypisywać licencje użytkownikom. Aby się zalogować:
- Wejdź na stronę: https://login.microsoftonline.com
- Wprowadź swoje dane dostępowe do panelu administracyjnego Office 365 i kliknij Dalej.
- Po zalogowaniu zostaniesz przeniesiony na główną stronę centrum administratora, w której znajdziesz ustawienia zabezpieczeń, dodatków oraz ikonę Administracja, która przeniesie cię do menu administratora usługi Office.
Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej na temat dostępnych paneli administracyjnych. W zależności od posiadanego pakietu oraz uprawnień konta, logowanie do panelu Microsoft jest jednocześnie logowaniem do panelu zarządzania usługą, kontem jak i pocztą e-mail.
Jak zalogować się do Panelu klienta Office 365 w home.pl?
Po zakupieniu usługi Office 365 w home.pl, do Twojego konta zostanie przypisana odpowiednia licencja. Panel administracyjny, który jest odpowiedzialny za biling i rozliczenia, dostępny jest natychmiast po złożeniu zamówienia na usługę Office 365. Oznacza to, że możesz zalogować się do tego panelu administracyjnego jeszcze przed opłaceniem zamówienia na usługę.
- Wejdź na stronę: https://panel.home.pl
- Wprowadź swoje dane logowania.
- Po zalogowaniu się do konta, po lewej stronie ekranu znajdziesz zakładkę Office 365, w której możesz zarządzać swoimi licencjami.
Jak zmienić hasło do Panelu klienta Office 365? (zapomniałem hasła)
- Jeśli zapomniałeś hasła dostępu do Panelu klienta Office 365 (https://panel.home.pl), kliknij opcję “Resetuj hasło”, która znajduje się na formularzu logowania.
- Kontynuuj zgodnie z instrukcjami na ekranie. Po zresetowaniu hasła, ponownie wejdź na stronę logowania do Panelu klienta i wprowadź swoje dane.
Jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowej instrukcji resetowania hasła do panelu home.pl, kliknij tutaj.
Czym jest i do czego służy Office 365? Poprzedni |
Jak pobrać i uruchomić usługę Office 365? Następny |
Microsoft 365 z polskim wsparciem technicznym
W pakiecie posiadasz zawsze aktualną wersję wszystkich aplikacji pakietu, takich jak Word, Excel, Outlook i innych. Przechowuj bezpiecznie pliki w chmurze, dziel się danymi i pracuj zdalnie z każdego miejsca.