W dniach 22-28.01.2014 wprowadzana będzie do platformy eSklep pierwsza w tym roku aktualizacja. Najważniejsza zmiana to całkowicie przebudowany mechanizm tworzenia i zarządzania wariantami, który teraz umożliwia tworzenie wariantów bez stanów magazynowych, co znacząco wpłynie na wydajność sklepu oraz ułatwi sprzedaż specyficznych artykułów (np. soczewki kontaktowe). Ponieważ aktualizacja jest znacząca, została rozłożona w czasie i będzie stopniowo wdrażana na wszystkie konta.
Nowe funkcjonalności
-
Wprowadzono nowy mechanizm obsługi wariantów – możliwość zdefiniowania wariantów bez stanów magazynowych, w tym warianty typu: plik, tekst, paleta kolorów, radio, select, checkbox. Dodatkowo wprowadzono nowe sposoby prezentacji wariantów magazynowych: paleta kolorów oraz radio.
-
Dodano mechanizm Webhook’ów czyli requesty wysyłane pod zdefiniowany przez administratora adres po wykonaniu zdefiniowanych akcji.
-
Dodano możliwość ograniczenia wysyłania newslettera do klientów, w oparciu o dodatkowe pola formularzy.
Ulepszenia
-
Dodano nowy typ liczenia kosztów dostawy – Opłata zależna od ilości produktów w koszyku.
-
Dodano możliwość zdefiniowania minimalnej wagi w edycji dostawy. Parametr ten określa od jakiej wagi produktów w koszyku dana dostawa będzie aktywna.
-
Dodano możliwość edycji typu (gotówka, przelew, pobranie) w edycji płatności.
-
Dodano możliwość eksportowania informacji o dodatkowych polach klienta w profilu „Klienci” Centrum Wymiany Danych.
-
Dodano możliwość konfiguracji dodatkowej dopłaty do płatności w przypadku darmowej dostawy. UWAGA: startowo opcja ustawiona jest na „0” – oznacza to brak doliczania dodatkowych kosztów płatności. Zmiany opcji można dokonać w konfiguracja / asortyment / produkty, sekcja Dostawy.
-
Usprawniono automatyczne wiadomości e-mail: – dodano opcjonalne warunki wyboru statusu zamówienia – dodano nowy typ: opinia wysyłana x dni po złożeniu zamówienia – dodano sprawdzenie typu płatności – zamówienia z typem „pobranie” nie będą brane pod uwagę – UWAGA: proszę sprawdzić w edycji płatności, TYP płatności. Nazwa np. „Za pobraniem” nie jest równoznaczna z typem „Pobranie”
-
Dodano walidator długości nazwy miasta przy tworzeniu przesyłek w integracji z Pocztą Polską.
-
Dokonano zmian w integracji z eRaty Santander Consumer Bank S.A.
Poprawki
-
Poprawiono przekazywanie parametru Waga z opakowaniem w integracji z systemem allegro
-
Poprawiono działanie znacznika {products.link} dla zamówień pochodzących z allegro.
-
Poprawiono błąd występujący przy wystawianiu przedmiotu na aukcji – brak zdjęć w opisie produktu.
-
Dostosowano działanie panelu administracyjnego do nowej wersji przeglądarki IE11.
-
Usprawniono działanie walidatorów oraz dodano komunikaty o niepoprawnych danych przy łączeniu zamówień.
-
Poprawiono statystyki sprzedaży – błąd wartości przy złączonych zamówieniach.
-
Poprawiono błąd występujący podczas masowej zmiany ceny produktów w promocji.
-
Przywrócono informacje o rabatach wyświetlane w edycji zamówienia.
-
Poprawiono wyświetlanie nazwy firmy na wydruku zamówienia.
-
Poprawiono blokowanie edycji automatycznych wiadomości e-mail przez kilku użytkowników.
-
Poprawiono działanie funkcji warunkowych w wiadomościach e-mail dla pustych znaczników.
-
Poprawiono edycję zdjęć zawierających znak wodny, w edytorze aviary.
-
Poprawiono przekazywanie wartości zamówienia i waluty przy płatnościach typu Dotpay i Paypal.
-
Poprawiono obsługę przesyłek dla krajów: Honkong i Makau w integracji z Poczta Polską.
-
Przywrócono wartości title,decription i keywords dla stron typu wyszukiwarka, koszyk.
-
Poprawiono wystawianie faktur w integracji z iFirmą – ryczałt na dostawę.
-
Poprawiono działanie wyboru wariantów na przeglądarce IE7 – UWAGA – IE7 przestaje być wspierana.
-
Poprawiono działanie modułu Newsletter – obsługa ssl