Microsoft Teams częścią nowych instalacji Office 365

Czym jest Microsoft Teams?

Microsoft Teams to aplikacja, która powstała w 2017 roku z potrzeby zapewnienia lepszej, wewnętrznej komunikacji w firmach, pozwalając na szybszą i lepszą komunikację oraz ułatwiając współpracę. Od samego początku Microsoft Teams tworzony był jako aplikacja centralna dla Office 365. Szybko stała się ważnym narzędziem w wielu firmach i zespołach na całym świecie, poprawiając komunikację i zwiększając wydajność pracy, zastępując aplikację Skype dla firm.

Stało się tak, ponieważ Teams nie tylko robi to, co robił Skype dla firm, ale także jest kompletnie scalony z ekosystemem Microsoftu. Dzięki tej integracji, użytkownik z poziomu aplikacji Teams ma dostęp do swoich kontaktów, kalendarza oraz udostępnianych plików. Teams może także zawierać aplikacje stworzone przez firmy jak Adobe, GitHub lub Trello, umacniając swoją centralną pozycję w środowisku pracy użytkownika.

Teams dodany do kolejnych pakietów Office (Microsoft Teams w Office 365)

W marcu tego roku firma z Redmond ogłosiła, że Teams zostanie również dodany do Office 365 ProPlus i innych, lecz nie podała dokładnej daty kiedy się to wydarzy. Teraz już wiemy, że od 9 lipca Teams będzie częścią wszystkich nowych instalacji Office 365 Business i ProPlus (do tej pory tę aplikację posiadali użytkownicy pakietów Office 365 Business Essentials i Business Premium).

Dla użytkowników systemów Windows pracujących w trybie Monthly Channel – otrzymujących comiesięczne aktualizacje zapewniające dostęp do najnowszych funkcji i wersji programów – aktualizacja do wersji 1906 automatycznie doda komunikator do już zainstalowanych pakietów Office.

Microsoft 365 z polskim wsparciem technicznym

W pakiecie posiadasz zawsze aktualną wersję wszystkich aplikacji pakietu, takich jak Word, Excel, Outlook i innych. Przechowuj bezpiecznie pliki w chmurze, dziel się danymi i pracuj zdalnie z każdego miejsca. 

Poznaj Microsoft 365
Microsoft 365 Business Standard Dodaj do koszyka