Analiza konkurencyjnego sklepu internetowego

Jednym z najważniejszym działań związanych z prowadzeniem sklepu internetowego jest analiza konkurencji. Zbadanie, jakie nowości pojawiają się w ofercie rywala oraz jak działa jego obsługa klienta są cenne w kontekście budowania swojej marki w sieci. “Szpiegowanie” w branży ecommerce wykonasz samodzielnie i co najważniejsze – legalnie dzięki ogólnodostępnym narzędziom. Przyda się również spryt oraz trochę wolnego czasu. Od czego zacząć i jak dzięki szpiegowaniu zwiększyć swoją sprzedaż? Posłuchaj podcastu Mistrzowie eCommerce home.pl, w którym omówiliśmy sprawdzone sposoby na przeanalizowanie jak działa i sprzedaje konkurencyjny sklep internetowy.

Z tego odcinka dowiesz się m.in.:

  • jak sprawdzić, czy Twoja konkurencja rzeczywiście sprzedaje oraz w jakiej ilości dziennie/miesięcznie,
  • jak znaleźć opinie klientów o konkurencyjnym sklepie, w różnych miejscach w Internecie,
  • jak sprawdzić, które hasła wpisywane w Google ułatwiają konkurencji pozyskiwanie klientów.