Profesjonalnie wykonany sklep internetowy zaczyna sprzedawać usługi lub produkty już w pierwszym miesiącu swojej działalności. Wie kim są jego klienci, czego szukają oraz jakie błędy popełniają konkurencyjne firmy – to najszybsza droga do osiągnięcia sukcesu. Gdzie znaleźć takie informacje i przyciągnąć uwagę użytkowników w Internecie? 20 odcinek odcinku podcastu Mistrzowie eCommerce poświęciliśmy na omówienie monitorowania Internetu pod kątem rozwijania swojego biznesu. Gościem podcastu jest Mikołaj Winkiel, Chief Evangelist w firmie Brand24.
Z tego odcinka dowiesz się m.in.:
- Jak monitorować Internet w poszukiwaniu informacji o klientach lub sprzedawanych produktach,
- Czemu monitoring warto rozpocząć jeszcze przed uruchomieniem sklepu internetowego,
- Jak wykorzystać (i jak je znaleźć) najlepsze hashtagi na Instagramie dla konkretnych produktów w Twoim sklepie internetowym.
Brand24 w home.pl
W podcaście omówiliśmy przykład monitorowania Internetu oraz mediów społecznościowych za pomocą narzędzia Brand24. Usługa jest dostępna w specjalnej ofercie home.pl – testuj narzędzie przez 2 miesiące za darmo oraz z rabatem 10% na zakup i każde przedłużenie. Sprawdź i przetestuj usługę na https://home.pl/dodatki/brand24