Jak zalogować się do Poczty home.pl?

Jak w Poczcie home.pl zalogować się do skrzynki e-mail? Jak wylogować się z serwisu Poczta home.pl? Jak ustawić automatyczne wylogowanie z Poczty home.pl? Pod adresem: https://poczta.home.pl możesz w każdej chwili zalogować... Czytaj więcej >>

Jak zmienić hasło w home.pl?

Poznanie obecnego hasła dostępu, np. podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta home.pl jest niemożliwe. W sytuacja zapomnienia hasła do usług home.pl, istnieje możliwość jego zmiany na inne. W home.pl pojęcie... Czytaj więcej >>

Jak przypisać domenę do serwera w Panelu klienta?

Poradnik wideo: jak przypisać domenę do hostingu w home.pl? Jak przypisać domenę do serwera? Jak przypisać domenę do serwera (dla zaawansowanych)? Znajdziesz tutaj instrukcje jak przypisać domenę do hostingu na nowej... Czytaj więcej >>

Jak dodać skrzynkę e-mail na hostingu?

Za pośrednictwem Panelu Klienta home.pl możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały w adresach Twoich domen przypisanych do serwera. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak utworzyć nową skrzynkę e-mail... Czytaj więcej >>

Jak zalogować się do Panelu klienta home.pl?

Poradnik wideo: jak zalogować się do Panelu Klienta w home.pl? Instrukcja: Jak zalogować się do Panelu Klienta home.pl? Ile trwa sesja zalogowanego użytkownika w Panelu Klienta home.pl? Nie mogę zalogować się... Czytaj więcej >>

Kategoria:

Sprzedaż

Konfiguracja sklepu tuż po uruchomieniu

Po zamówieniu usługi eSklep, sklep internetowy zostanie uruchomiony w ciągu kilku chwil, bez względu na to czy dokonałeś już opłaty, a na Twój adres e-mail zostanie wysłana wiadomość, w której znajdziesz...

Jak sprzedawać w różnych walutach i językach?

Za pomocą usługi eSklep możesz sprzedawać produkty również w innych krajach. Za pomocą Panelu sklepu możesz skonfigurować obsługę dodatkowych walut oraz dodać/zmodyfikować język interfejsu sklepu internetowego. W ten sposób możesz...

Panel eSklep: Sprzedaż > Płatności

Za pośrednictwem opcji menu KONFIGURACJA > SPRZEDAŻ > PŁATNOŚCI możesz ustalić jakie sposoby płatności i przypisane do nich waluty obsługujesz w Twoim sklepie internetowym. Podczas edycji formy płatności możesz też...

Panel eSklep: Sprzedaż > Dostawy

Za pośrednictwem opcji menu KONFIGURACJA > SPRZEDAŻ > DOSTAWY możesz zarządzać sposobami dostawy dla oferowanych przez Ciebie produktów. Dla każdego sposobu dostawy możesz ustalić osobne sposoby płatności, ceny przesyłki zależne...

Panel eSklep: Sprzedaż > Faktury

Za pośrednictwem opcji menu KONFIGURACJA > SPRZEDAŻ > ZAKUPY zdefiniujesz, jak ma wyglądać faktura PRO FORMA, którą otrzyma Klient po dokonaniu zakupu. Pamiętaj, że faktura PRO FORMA jest wyłącznie ofertą...

Panel eSklep: Sprzedaż > Zakupy

Za pośrednictwem opcji menu KONFIGURACJA > SPRZEDAŻ > ZAKUPY skonfigurujesz ustawienia zakupów dokonywanych w Twoim sklepie internetowym. Poniżej znajdziesz krótki opis dostępnych opcji: Zapamiętaj koszyk - umożliwia przeglądanie i zapamiętywanie...

Panel eSklep: Sprzedaż > Zamówienia

Sekcja Sprzedaż > Zamówienia: w tym miejscu znajdziesz zarówno informacje o wszystkich zamówieniach jakie są realizowane w sklepie. Zarówno tych dopiero złożonych jak i w trakcie realizacji oraz zakończonych, tj. wysłanych/zwróconych....

Panel eSklep: Sprzedaż > Kalendarz zamówień

W kalendarzu zamówień możesz sprawdzić, jakie obecnie zamówienia oczekują na realizację i jaki czas pozostał do zdefiniowanego w produkcie czasu wysyłki. Dodatkowo znajdziesz również informacje o zrealizowanych zamówieniach i zmianach...

Panel eSklep: Sprzedaż > Przesyłki

W opcji menu SPRZEDAŻ --> PRZESYŁKI to kolejny krok w drodze do sfinalizowania zamówienia klienta. W tym miejscu znajdziesz informacje o utworzonych do zamówień przesyłkach. Filtr pozwoli Ci na odszukanie zamówień,...

Panel eSklep: Sprzedaż > Koszyki klientów

Za pomocą opcji menu Sprzedaż > Koszyki klientów możesz sprawdzić co klienci, obecnie przeglądający Twój sklep, mają dodane w swoim koszyku. To cenna informacja, na podstawie której, możesz m.in. tworzyć nowe...

Panel eSklep: Sprzedaż > Aukcje

Za pomocą Panelu sklepu możesz wystawić oferowane produkty na aukcjach Allegro. Pozwoli Ci to dotrzeć z Twoją ofertą do jeszcze większej liczby Klientów! Przed wystawieniem produktu na aukcję, należy skonfigurować...

Jak wyświetlić raport zamówień?

Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do opcji menu RAPORTY --> SPRZEDAŻ --> ZAMÓWIENIA. Zaznacz interesujący Cię przedział czasowy i następnie kliknij...

Jak dodać nowy próg rabatowy?

Progi rabatowe to rabaty, które są przyznawane po przekroczeniu ustalonej kwoty zamówienia. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do opcji menu MARKETING...

Jak dodać produkt do złożonego już zamówienia?

Za pomocą Panelu sklepu możesz dołączyć kolejny produkt do złożonego już zamówienia. Jest to przydatna funkcja w sytuacji, gdy klient skontaktował się z Tobą w celu modyfikacji zamówienia, które już...

Jak zmienić status zamówienia?

Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz w każdym momencie zmienić status zamówienia. Przykładowo, możesz zmienić status zamówienia z "w realizacji" na "wysłane". Klient za pomocą odpowiedniego statusu jest informowany o stanie...

Jak dodać widoczne dla klienta uwagi do zamówienia?

Za pośrednictwem Panelu sklepu masz możliwość dodania uwag do zamówienia, które będą lub nie będą widoczne dla klienta. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak to zrobić. Poradnik wideo: Jak...

Jak zmodyfikować dane do wysyłki zamówienia?

Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz zmienić dane do wysyłki zamówienia, np. po tym jak zadzwoni klient i poprosi o zmianę danych wysyłki. Aby zmienić dane do wysyłki zamówienia: Zaloguj się...

Jak dodać zamówienie za pomocą Panelu sklepu?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby samodzielnie dodać zamówienie składane przez klienta, np. telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się...

Jak dołączyć dodatkowe opcje do przesyłki Apaczka?

Przejdź do sekcji Zamówienia a następnie wybierz opcję Utwórz przesyłkę dla wybranego zamówienia: W kolejnym kroku przejdź do przygotowania przesyłki w tym zaznacz dodatkowe opcje, np: zwrot dokumentów - przydatne...
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub
Zaufało nam już 375 tysięcy Klientów

Od ponad 20 lat budujemy polski Internet i bezustannie rozwijamy nasze usługi. Współpracując z innymi liderami w swoich dziedzinach, tworzymy unikalne rozwiązania na skalę europejską.