Aplikacja webowa Dropsuite Email Backup to doskonałe narzędzie, zabezpieczające pocztę elektroniczną przed utratą. Pozwala na bezpieczne przechowywanie, odczyt wiadomości, pobieranie kopii zapasowej oraz migrację danych na inne konto pocztowe.
SPIS TREŚCI
- Jak administrować usługą z panelu home.pl?
- Jak administrować usługą bezpośrednio z panelu Dropsuite?
- Nie znam hasła do konta w usłudze Dropsuite Email Backup, co zrobić?
Jak administrować usługą z panelu home.pl?
Aby administrować kontem w podstawowym zakresie, możesz skorzystać z przekliku z panelu home.pl do panelu administracyjnego usługi Dropsuite.
- Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl.
- Przejdź do zakładki Dropsuite Backup i Archiwizacja.
- Skorzystaj z przycisku Zaloguj się do Dropsuite.
- wielkości kopii zapasowej;
- nagłówków wiadomości;
- podstawowych informacji o koncie administracyjnym.
Jak administrować usługą bezpośrednio z panelu Dropsuite?
Aby uzyskać pełną kontrolę administracyjną nad usługą, zaloguj się nazwą swojej skrzynki pocztowej bezpośrednio do panelu administracyjnego usługi Dropsuite.
- przeglądania wiadomości;
- pobierania kopii zapasowej;
- wykonywania migracji wiadomości na inne konto pocztowe.
Nie znam hasła do konta w usłudze Dropsuite Email Backup, co zrobić?
Jeżeli logujesz się do konsoli administracyjnej po raz pierwszy, należy odzyskać hasło do konta. Aby odzyskać hasło, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
- Przejdź na stronę konsoli Dropsuite Email Backup.
- Wpisz nazwę skrzynki pocztowej, pod którą podpięta jest Twoja usługa.
- Kliknij: Dalej
- Wybierz: Forget Password?
- Potwierdź wysyłkę wiadomości z resetem hasła, klikając: Kontynuuj;
- Na Twój email zostanie wysłany link resetujący hasło. Wejdź do skrzynki email, zresetuj hasło i zaloguj się do panelu swojej usługi.
Kopia zapasowa poczty e-mail bez limitu
Z Dropsuite E-mail Backup wykonasz kopię zapasową poczty Microsoft Exchange, Gmail z Google G Suite lub poczty IMAP/POP3.