Jak zarejestrować się w serwisie FreshMail.pl?

Poczta wybrana przez tysiące firm

FreshMail.pl to rewolucyjne narzędzie do e-mail marketingu. Wystarczy skorzystać z jednego z dziesiątek szablonów, uzupełnić go własną treścią i uruchomić pierwszą kampanię reklamową. Dzięki narzędziu FreshMail.pl oraz wysłanym dzięki niemu biuletynom informacyjnym (np. mailing, newsletter), możesz pozyskać nowych klientów na swoje produkty i usługi.

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak się zarejestrować w serwisie FreshMail.pl:

  1. Wejdź na stronę http://freshmail.pl
  2. W prawym górnym rogu ekranu kliknij przycisk “Załóż darmowe konto”.

    FreshMail - Kliknij przycisk Załóż darmowe konto

  3. Na ekranie zostanie wyświetlony formularz rejestracji, który należy wypełnić:

    FreshMail - Załóż darmowe konto - Wypełnij formularz rejestracji

    WAŻNE! Kliknij pole “Posiadasz kod rabatowy?”, jeśli chcesz wpisać kod kuponu rabatowego, który pobrałeś z Panelu klienta home.pl.
  4. Kliknij przycisk “Zarejestruj się”, aby przejść do kolejnego kroku rejestracji.

    FreshMail - Załóż darmowe konto - Formularz rejestracji - Kliknij przycisk Zarejestruj się

  5. W dolnej części wyświetlonego ekranu określ hasło dostępu do Twojego konta.

    FreshMail - Załóż darmowe konto - Formularz rejestracji - Zarejestruj się - Określ hasło dostępu do konta

  6. Kliknij przycisk “Rozpocznij”, aby zakończyć rejestrację nowego konta.
Po zakończonej rejestracji, zostaniesz automatycznie zalogowany do utworzonego konta. Skorzystaj z wyświetlonych wskazówek, aby zapoznać się z panelem użytkownika.

Zapoznaj się też z poniższym materiałem wideo, jeśli chcesz dowiedzieć się jak funkcjonuje kreator kampanii reklamowych w serwisie FreshMail.pl:

Jak zalogować się do konta w FreshMail.pl? Poprzedni Jak korzystać z możliwości serwisu FreshMail.pl? Następny

Poczta e-mail bez limitu załącznika

2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie