Po zakupie antywirusa Bitdefender, należy aktywować produkt wpisując klucz licencyjny. Może jednak zdarzyć się, że zobaczysz komunikat o ograniczeniu związanym z regionalizacją klucza.
„Kod ten jest ograniczony w Twoim regionie i nie może być używany do aktywacji subskrypcji na Twoim koncie. Proszę skontaktować się z dostawcą, aby uzyskać więcej informacji”.
Oznacza to, że klucz został zakupiony od polskiego dystrybutora (np. home.pl) i przeznaczony jest na polski rynek, więc taki klucz nie może zostać aktywowany poza granicami Polski. Wciąż możesz aktywować swój antywirus, jednak musisz zgłosić się do wsparcia Bitdefender pod adresem pomoc@bitdefender.pl, by rozwiązali problem regionalizacji Twojego klucza.
W zgłoszeniu należy zamieścić:
- Adres email, na który założone jest Twoje konto Bitdefender Central, w którym chcesz aktywować klucz,
- Zrzut ekranu zawierający klucz produktu i komunikat z błędem podczas próby aktywacji,
- Informację o aktualnym położeniu geograficznym w postaci zrzutu ekranu z portalu https://www.iplocation.net/
- Zgodę na przetwarzanie danych osobowych w stopniu niezbędnym do sfinalizowania procesu regionalizacji klucza.