Regionalizacja klucza Bitdefender – jak naprawić problem z licencją?

Po zakupie antywirusa Bitdefender, należy aktywować produkt wpisując klucz licencyjny. Może jednak zdarzyć się, że zobaczysz komunikat o ograniczeniu związanym z regionalizacją klucza.

Treść komunikatu prezentuje się następująco:

„Kod ten jest ograniczony w Twoim regionie i nie może być używany do aktywacji subskrypcji na Twoim koncie. Proszę skontaktować się z dostawcą, aby uzyskać więcej informacji”.

błąd regionalizacji klucza Bitdefender

Oznacza to, że klucz został zakupiony od polskiego dystrybutora (np. home.pl) i przeznaczony jest na polski rynek, więc taki klucz nie może zostać aktywowany poza granicami Polski. Wciąż możesz aktywować swój antywirus, jednak musisz zgłosić się do wsparcia Bitdefender pod adresem pomoc@bitdefender.pl, by rozwiązali problem regionalizacji Twojego klucza.

W zgłoszeniu należy zamieścić:

  • Adres email, na który założone jest Twoje konto Bitdefender Central, w którym chcesz aktywować klucz,
  • Zrzut ekranu zawierający klucz produktu i komunikat z błędem podczas próby aktywacji,
  • Informację o aktualnym położeniu geograficznym w postaci zrzutu ekranu z portalu https://www.iplocation.net/
  • Zgodę na przetwarzanie danych osobowych w stopniu niezbędnym do sfinalizowania procesu regionalizacji klucza.
Upewnij się, że zamieszczone zrzuty ekranu nie są przycięte oraz wystarczająco dobrej jakości, by były wyraźne i czytelne.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie