Dzięki odnawianiu usług, możesz korzystać z nich w nieprzerwany sposób. Jeśli jednak w trakcie trwania abonamentu złożysz zamówienie odnowienia usługi i oczekuje ono na opłacenie, możesz je anulować w Panelu Klienta home.pl
SPIS TREŚCI
Kiedy wystawiane są nowe zamówienia?
Wystawienie „nowego zamówienia” na usługi dotyczy sytuacji, gdy:
- okres abonamentowy usługi dobiega końca. Wystawiane jest automatyczne zamówienie/Pro Forma na przedłużenie ważności usługi na kolejny okres abonamentowy.
- zamówiona została nowa usługa, która nie została jeszcze opłacona na etapie składania zamówienia. Wystawione jest automatyczne zamówienie, które oczekuje na opłacenie.
- podczas trwania abonamentu na usługę, użytkownik skorzystał z opcji jej odnowienia (w trakcie trwania abonamentu), tj. przedłużenia ważności o kolejny okres abonamentowy. Wystawione jest zamówienie na odnowienie usługi, które oczekuje na opłacenie. Takie zamówienie możesz anulować.
Informacje o aktualnie wystawionych/oczekujących zamówieniach znajdziesz w Panelu Klienta home.pl, w sekcji Konto > Zamówienia i faktury.
Anulowanie zamówienia odnowienia usługi
Możesz anulować zamówienie odnowienia usługi. W tym celu:
- W Panelu Klienta przejdź do sekcji Konto > Zamówienia i faktury.
- Kliknij wybrane zamówienie (musi zaczynać się od „ZO”).
- Kliknij przycisk Anuluj zamówienie.
Anulowanie oczekującego zamówienia odnowienia spowoduje wyłączenie możliwości jego opłacenia, a więc przedłużenia ważności usługi.