W jaki sposób można anulować zamówienie na usługi w home.pl?

Wystawienie „nowego zamówienia” na usługi dotyczy sytuacji gdy:

  • okres abonamentowy usługi dobiega końca. Wystawiane jest automatyczne zamówienie/Pro Forma na przedłużenie ważności usługi na kolejny okres abonamentowy,
  • zamówiona została nowa usługa, która nie została jeszcze opłacona na etapie składania zamówienia. Wystawione jest automatyczne zamówienie, które oczekuje na opłacenie,
  • podczas trwania abonamentu na usługę, użytkownik skorzystał z opcji jej odnowienia (w trakcie trwania abonamentu), tj. przedłużenia ważności o kolejny okres abonamentowy. Wystawione jest zamówienie na odnowienie usługi, które oczekuje na opłacenie.

Informacje o aktualnie wystawionych / oczekujących zamówieniach znajdziesz w Panelu klienta home.pl, w sekcji Konto > Zamówienia i faktury.

Panel klienta home.pl - lista faktur i zamówień

Kliknij w wybrane zamówienie, a następnie:

  • Opłać zamówienie: kliknięcie tej opcji spowoduje przejście do procesu opłacania zamówienia, w tym wyboru metody oraz wykonania płatności,
  • Anuluj zamówienie: kliknięcie tej opcji spowoduje anulowanie obecnie oczekującego zamówienia, co spowoduje wyłączenie możliwości jego opłacenia, w tym zarejestrowania lub przedłużenia ważności usługi.Panel klienta home.pl - odnowienie zamówienia
Możesz ponownie zainicjować odnowienie usługi, przechodząc do sekcji Subskrypcje. Przeczytaj jak przedłużyć ważność usługi w home.pl.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie