W jaki sposób można anulować zamówienie odnowienia usługi w home.pl?

Dzięki odnawianiu usług, możesz korzystać z nich w nieprzerwany sposób. Jeśli jednak w trakcie trwania abonamentu złożysz zamówienie odnowienia usługi i oczekuje ono na opłacenie, możesz je anulować w Panelu Klienta home.pl

SPIS TREÅšCI

Kiedy wystawiane są nowe zamówienia?

Wystawienie „nowego zamówienia” na usÅ‚ugi dotyczy sytuacji, gdy:

  • okres abonamentowy usÅ‚ugi dobiega koÅ„ca. Wystawiane jest automatyczne zamówienie/Pro Forma na przedÅ‚użenie ważnoÅ›ci usÅ‚ugi na kolejny okres abonamentowy.
  • zamówiona zostaÅ‚a nowa usÅ‚uga, która nie zostaÅ‚a jeszcze opÅ‚acona na etapie skÅ‚adania zamówienia. Wystawione jest automatyczne zamówienie, które oczekuje na opÅ‚acenie.
  • podczas trwania abonamentu na usÅ‚ugÄ™, użytkownik skorzystaÅ‚ z opcji jej odnowienia (w trakcie trwania abonamentu), tj. przedÅ‚użenia ważnoÅ›ci o kolejny okres abonamentowy. Wystawione jest zamówienie na odnowienie usÅ‚ugi, które oczekuje na opÅ‚acenie. Takie zamówienie możesz anulować.

Informacje o aktualnie wystawionych/oczekujących zamówieniach znajdziesz w Panelu Klienta home.pl, w sekcji Konto > Zamówienia i faktury.

Panel klienta home.pl - lista faktur i zamówień

Anulowanie zamówienia odnowienia usługi

Możesz anulować zamówienie odnowienia usługi. W tym celu:

  1. W Panelu Klienta przejdź do sekcji Konto > Zamówienia i faktury.
  2. Kliknij wybrane zamówienie (musi zaczynać siÄ™ od „ZO”).
  3. Kliknij przycisk Anuluj zamówienie.
    Panel klienta home.pl - odnowienie zamówienia
    Anulowanie oczekującego zamówienia odnowienia spowoduje wyłączenie możliwości jego opłacenia, a więc przedłużenia ważności usługi.
Możesz ponownie zainicjować odnowienie usługi, przechodząc do sekcji Subskrypcje. Przeczytaj jak przedłużyć ważność usługi w home.pl.
  • Czy artykuÅ‚ byÅ‚ pomocny ?
  • Tak   Nie