Wystawienie „nowego zamówienia” na usługi dotyczy sytuacji gdy:
- okres abonamentowy usługi dobiega końca. Wystawiane jest automatyczne zamówienie/Pro Forma na przedłużenie ważności usługi na kolejny okres abonamentowy,
- zamówiona została nowa usługa, która nie została jeszcze opłacona na etapie składania zamówienia. Wystawione jest automatyczne zamówienie, które oczekuje na opłacenie,
- podczas trwania abonamentu na usługę, użytkownik skorzystał z opcji jej odnowienia (w trakcie trwania abonamentu), tj. przedłużenia ważności o kolejny okres abonamentowy. Wystawione jest zamówienie na odnowienie usługi, które oczekuje na opłacenie.
Informacje o aktualnie wystawionych / oczekujących zamówieniach znajdziesz w Panelu klienta home.pl, w sekcji Konto > Zamówienia i faktury.
Kliknij w wybrane zamówienie, a następnie:
- Opłać zamówienie: kliknięcie tej opcji spowoduje przejście do procesu opłacania zamówienia, w tym wyboru metody oraz wykonania płatności,
- Anuluj zamówienie: kliknięcie tej opcji spowoduje anulowanie obecnie oczekującego zamówienia, co spowoduje wyłączenie możliwości jego opłacenia, w tym zarejestrowania lub przedłużenia ważności usługi.