Warunkiem poprawnej konfiguracji usługi ochrona WWW jest skonfigurowanie dla niej domeny internetowej, z którą będzie ona powiązana. W dowolnym momencie możesz zmienić typ posiadanego pakietu usługi na wyższy. W powyższej sytuacji możesz otrzymać komunikat błędu, który swoje źródło znajdzie w już skonfigurowanej usłudze. Z poniższego artykułu dowiesz się, w jaki sposób zmienić typ usługi przypisanej do Twojej witryny internetowej.
Komunikat błędu możesz zauważyć m.in w Panelu klienta home.pl w chwili kiedy do nowej usługi spróbujesz podpiąć domenę już podłączoną do innej usługi Ochrona WWW.
Rozwiązaniem powyższej sytuacji jest wprowadzenie zmiany poprzez panel administratora usługi Ochrona WWW.
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić, jak się zalogować.
- Przejdź do sekcji: Ochrona WWW, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Na ekranie zostaną wyświetlone aktywne subskrypcje Ochrony WWW. Kliknij wybraną subskrypcję, dla której chcesz uruchomić Panel Ochrony WWW.
- Na ekranie zostaną wyświetlone informacje na temat wybranej subskrypcji Ochrony WWW. Kliknij przycisk: Logowanie, aby uruchomić Panel ochrony WWW.
- W prawym górnym rogu panelu Ochrony WWW rozwiń opcje konta.
- Wybierz: Plany.
- Kliknij: Podwyższ wersję/przejdź na pakiet przy wybranej stronie internetowej.
- Potwierdź przejście na wyższy pakiet.
WAŻNE! Możesz wykonać tę zmianę w przypadku posiadania wyższego, niepowiązanego z inną domeną, pakietu usługi Ochrona WWW, np. zmiana pakietu Start na Biznes.
Czytaj więcej:
Nie daj się zhakować!
Dowiedz się, czy Twoja strona internetowa jest zagrożona wirusami lub atakiem hakerskim. Skanuj ją i eliminuj zagrożenia.